sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under januari 2010

Av sheslikextasy♥ - 22 januari 2010 15:19

och DÄR var det helg. Snart drar jag mig mot medley och ännu ett pass, idag står det bodypump på listan. najs! doc ksjälv idag med... usch hatar att träna själv. Ikväll ser det helt plötsligt ut att bli lite fest gott folk. så träna och vara duktig först sen kanske inte vara allt lika duktig ikväll, men va gör de. 


 

Gillar denna videon starkt
Rihannas outfit är gaaanska najs må jag säga.

gammal och grå är den men jag gillar den fortfarande.

"gammal kärlek rostar aldrig" 



  

Av sheslikextasy♥ - 22 januari 2010 06:00

Idag är jag trött kan jag tala om.... 



  

Av sheslikextasy♥ - 22 januari 2010 03:30

After all this time
I never thought we'd be here
Never thought we'd be here
When my love for you was blind
But I couldn't make you see it
Couldn't make you see it
That I loved you more
Then you will ever know
And part of me died
When I let you go






  

Av sheslikextasy♥ - 21 januari 2010 23:04

Ni läsare har nu dubblats med ett par hundra, så vilka är ni egentligen, innan hade jag i allfall någorlunda koll men nu har jag ingen aning!? Det finns en liten knapp som heter kommentarer, där klickar du och så berättar du för mig vem du är!! 



  


  

Av sheslikextasy♥ - 21 januari 2010 22:43

Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

Choose your future.

Choose life


  

Av sheslikextasy♥ - 21 januari 2010 18:48

Och där var man TV- kändis med! GÖTT! softilerar @ Aiia's, avundsjuk satan på flickan, för ikväll är det studentfest... osch vad ska jag göra ikväll? sova så klart KUL! 


   

Från Julstudentfesten förra året! 


  

Av sheslikextasy♥ - 21 januari 2010 16:07

Drar mig ivä på ett Afro Power Dance pass, dansa av mig lite. Sedan hoppas vi på att jag hittar någon go människa att plocka upp, som sedan får stötta mig resten av kvällen   






  

Av sheslikextasy♥ - 21 januari 2010 15:29


  

"Att bära påen affärsidé

kan vara som en förälskelse
man ser bara det man vill se" 


  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards