sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under november 2009

Av sheslikextasy♥ - 30 november 2009 23:32


  

You never know what's behind the walls....


Av sheslikextasy♥ - 30 november 2009 16:15

Precis slutat jobbet, och det är lika mörkt ute som när jag kom hit... kul. Nu blir det 2h gymnastik, och sedan aerobics! Träning hej! me like! sjukt kul att faktiskt ha börjat träna gymnastik själv med inte bara träna barnen.


  


Peace & Love  

Av sheslikextasy♥ - 29 november 2009 16:03

Ännu en superlyckas Oléo night igår, denna gången var det S som ägde dansgolvet med mig. Inledde kvällen hemma hos toren med GAAALEN Adventsmiddag minst sagt. hahah älskar att se mor min skratta så mycket !! (: puss på dig. Vi taggade till på mattias rum, fick dock inte igång sterion så vi förflyttade för festen till J;s rum hehe, och dääär hittade vi dunket! BOOOM! dansade loss för full hals vill jag säga. Matte kom hem, vidare till schteeek som hade förfest men var var schteek? ;O no one knows! men förfest vare. vidare till oléo, i limousine så klart!! VIP och så intog vi dansgolvet till MAX! älskar att dansa, man bara glömmer allt och blir ett med musiken! Sara och Madde på dansgolvet är ganska farligt också Mohaha!!

Nu blir det Kenesmat med familjen! :) perfekt till första advent, haha! me like!



(bilderkommer)

Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 27 november 2009 18:46

Ska lägga på lite make nu sedan drar jag och möter R o :CO, det blir att fira henne ikväll som sagt. Utgång efter maten med som det ser ut! Det är ju för tyysen dig vi firar då är det du som bestämmer kvällen!!


GRATTIS I FÖRSKOTT GULLE !!

 

  

Den vackara Amanda Regnander!

Av sheslikextasy♥ - 27 november 2009 17:45

Hur lång vägen än är så vet jag att vi kommer följa den genom alla hinder på vägen, du hade mig fångad från första början vi vet det så väl, båda två. vi vet så väl att bara vi rör varandras kropp delar en knutta värme, så pirrar det i hela ryggraden. men vägen är lång och kan ta hur lång tid som helst att gå, men vi kommer finna slutet och det är tillsammans.....

Kronoberg 05<3

  

Av sheslikextasy♥ - 27 november 2009 15:44

För öronen, var inne och läste lite i min gamla blogg precis och hur kunde jag glömma denna underbara låt? Det är underbart hur en enda låt kan få en att bara sitta och le för sig själv liksom bara bli så där mysigt glad. 



Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 27 november 2009 14:29

Ikväll firar vi Regiie som fyller åri nästan vecka, blir lite mat på Hot Wok sedan vidare in i dimman . Ikväll blir det nog ingen alkoholhaltig dryck för min del, hade tänkt att köra ikväll. Men det gör inget för jag spårar lita mycket med eller utan alkohol i kroppen, hehe.  Träningen gick super, pushade mig själv till max, även om jag har ont i huvudet. Så sjukt skönt efter när man verkligen känner hur hela kroppen bara är uttagen till max. Imorgon börjar jag och S dagen med Afropower dance & Easyline. Avslutar kvällen på helt fel sätt om man börjar den med träning, men vi överlever, ett skratt förlänger livet, och VI lär skratta!


Nu hade jag faktiskt tänkt att plocka ur diskmaskinen och skicka iväg några mail. Kanska laga kvällsmat åt mi familia. På återseende...




Peace & Love    

Av sheslikextasy♥ - 27 november 2009 10:30

  Ser inte bättre ut än att jag får ta och köra ett pass easyline själv. Så nu drar jag iväg och hoppas på att min yrsel skall försvinna.... GAAH!  


  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards