sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under februari 2010

Av sheslikextasy♥ - 25 februari 2010 15:50





I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul.

 

Am I crazy for wanting you?

  


Av sheslikextasy♥ - 20 februari 2010 18:12

Hemk kommen från Kalmar för en stund sedan. Fick god mat igår direkt när vi kom fram efter våran självmordsresa. Goavänner vi är, inte många som hade gett sig ut i de vädret kan jag få be o tala om! =D     Ut på palace, sjukt najs lokal!! riktigt fint! för att inte tala om folket, TWII! men men vi hade vårat lilla galna gäng haha, NAJS!. 


Från mig och Maja fick Cassy Wii spelet Just Dance, och jag kan ju säga som såhär, jag tänker införskaffa mig ett Wii, och detta spel! GALET kul! och sjukt svettigt. 



 


Lätt den bästa och roligaste låten, Afrodance me like!!



   

Av sheslikextasy♥ - 19 februari 2010 17:33


Och där drog vi till Kalmäär!

MaddeNattaThSteffaMaja


 See you when I see you! 







  

Av sheslikextasy♥ - 19 februari 2010 12:40

I’m torn apart & you know What you did to me was a crime Cold Case Love And I let you reach me one more time But that’s enough Release me now cause I did my time Of this cold case love My heart’s no longer cold & confined I’ve had enough





  



  

Av sheslikextasy♥ - 19 februari 2010 11:17

Möte avklarat nu blir det städning på högnivå samtidigt som mitt brainstorming går på högvarv. Tvätta idag med måste få lite kläder rena till ikväll då vi drar till Kalmar för att fira Cassy!!  som fyllde 20 förra veckan. Kommer bli awesome kväll. En full bil med härliga brudar från växjö, och där nere ska vi få träffa några av hennes polare.  Se hur hon bor med. ska bli super kul. Så nu får jag sätta fart för om 7timmar åker vi.  











  

Av sheslikextasy♥ - 18 februari 2010 10:17







  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards