sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under december 2009

Av sheslikextasy♥ - 31 december 2009 16:27

 

 

 

Whaeva we do

 

 

 

tonight, we just

 

 

 

doing it for fun!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Av sheslikextasy♥ - 31 december 2009 14:07

I may not be perfect
but some parts of me are pretty awesome.


  

Av sheslikextasy♥ - 30 december 2009 19:02

Precis hem kommen från en runda på stan med mamma, handlat lite för imorgon och kollade riunt lite. Verken hon eller jag gillar de här med trängas på stan. Nu ser planerna ut så att jag tar på mig lite kläder och drar sedan o plockar upp Bus för en långt planerad kvalitetstid denna onsdagen. Sista onsdagen detta år! fan va sjuk egentligen haha. Bjuden på maad där med så ska bli mys! Ha en bra kväll, för de ska jag ha! Wee <3



Probably the best
B in the world
/ M

  

Av sheslikextasy♥ - 30 december 2009 15:10



Springa runt i ring, skrika sprattla spåra. göra allt förbjudet kasta allt omkring sig, slå i väggen. hög musik. svordommar. söndriga kläder. tappa bort all verklighetsuppfattning. bara vara kaos för en sekund!



Av sheslikextasy♥ - 30 december 2009 14:02

Jahopp då har man varit och jobbat en sväng idag. Fick undan lite inför nästa leverans nästa år. hehe. Så vad händer imorgon då? humm än så länge så kan jag inte bestämma mig för med vilka eller vart jag ska fira mitt nya år. men men de tar vi imorgon innan 12 slaget som vanligt. Vill bara säga det att jag börjar tröttna på facebook mer och mer. För varje dag som går så bir det mer och mer en bilddagbok efterträdare.  Först vare Lunarstorm som gällde, sedan bilddagboken, och nu facebook. Åldersgräns på Fejjan? hade varit toppen om jag får säga det själv!!!
Nu måste jag ut till moheda igen för att hämta min fucking mobil jävle som jag glömde där ute :'( WÄÄÄ!!!!



Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 29 december 2009 21:21

 

Poznan <3

  

Kaffe macciato <3


Fjärilsfisken <3

__________________________________________________
_____

 

Shopping

 

 

     

JD- box <3

 

Överlevnadsförråd nyår 09 <3


Mysiga ringar <3  



Reserved hoeheels <3   



Sonya Rykiel hoeheels <3  


Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards