sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 16 januari 2010

***

Av sheslikextasy♥ - 16 januari 2010 16:46
class="space">


KILL ME SOMEONE PLEASE! 





Av sheslikextasy♥ - 16 januari 2010 16:10

KAn ju bara säga så här.... första jobbpasset idag avslutat, min halsduk är mer än saknad....min tonfisksallad sitter perfa i magggen....snart börjar jag mitt andra jobbpass för idag......sen får vi se hur den här kvällen slutar...you never know.

Till igår... Förfest hos aiia, jag och jennie styrde upp henne place medans hon var på äventyr. hittade lite pooolare och hokkade upp på fest. hälsade på herr och fru alkohol, drog till hovmantorp. där har jag inga kommentarer mer än att vänta till den 15maj, då ska ni få se på fest!  Nu ska jag plugga lite på mina leksaker och sedan åka och möta carro i lamhult. som sagt ikväll får vi se hur de blir iiingen aning vad jag känner för just nu, förutom en sak....... 



  

Av sheslikextasy♥ - 16 januari 2010 10:13

var du på fest i hovmantorp i natt ?!?! ;O


MIN ÄLSKADE HALSDUK!?!?


  den som igår i hovmantorp antingen TOG eller fick med sig MIN halsduk min älskade halsduk, skulle jag vara mycket tacksam om den kunde lämna tillbaks den. Jag blir inte arg eller de minsta, bara jag får min halsduk!!! :'( saad face!

(kind of löjligt men de är min min min bästa halsduk)

PLEASE!!!!!!



Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards