sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av sheslikextasy♥ - 11 januari 2010 22:43

Hur gick det till, att jag slutat gilla mina leksaker?! JAG liksom hallå madeleine håkansson... humm vettifan men något hände när kylan kom. de liksom bara flöt iväg, intresset asso. Men i helgen är det nya tag, sen får vi se hur de går 3 partyn inbokade nu och 2 av dom är jag önskad till?! VAH hallå ? är jag så poppis? men de är illa, för förut kunde jag min grej, jag visste precis vad jag snackade om, men nu då? finns det kvar, precis som man alltid kan cykla så kan jag alltid prata om vibratorn, gummit, känslan och medlen?! humm får väl se, upp till bevis i helgen!! Nu hälsar jag på sängen, och min kudde......



Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 11 januari 2010 09:23


I lördags natt var även första gången jag verkligen verkligen lyssnade noga på texten till denna låt, man har liksom lyssnat med halva örat, men i lördags lyssnade jag med så mycket öron jag har! Shit vilken skillnad på låt det blev, sjukt skön innan men efter natten så var det mer än en låt, en hel bok kom liksom upp framför ögonen. om du inte gjrot det än så är det sjukt värt,

stänga ögonen vrida upp och spettsa öronen.

Peace & Love  

Av sheslikextasy♥ - 11 januari 2010 09:11


Frukost rast nu, tar bara en kaffe och hänger lite här, har faktiskt inte varit inne på datorn eller använt min mobil alls lika mycket som jag brukar göra. Har liksom bara blivit så. haft så himla mycket bättre saker för mig! hihi, Dock har det hänt ganska mycket saker eller ah lite i allfall,  i torsdags svek jag min baby, min pärla min älskade älskade baby! ska åka och hälsa på henne idag, hoppas att hon kommer bli bra! just nu verkar det som de är omfattande skador. Inte bara yttre utan inre med!!

I tisdags som sagt hade jag en underbar kväll ute! och tro det eller ej, i fredags som skulle bli en chillkväll blev inte ens i närheten av chill! Hade så sjukt kul, och världens skönaste gäng. haha, och va fan spelar de för roll om de är "folks" där man är och dansar? vemfanbryrsig!?! Man shakar ass satan ändå och bara kör sitt race,  usch jag har verkligen haft 3 riktigt bra fest tillfällen på rad nu, och alla har S varit involverade i! Bilder kommer nog komma upp, har även börjat med en sjukt skojjig grej på förfester hahahahhahahah, jag dör varje gång jag kollar! Får se hur de blir med alla dessa dumheter.     I lördags var de dags för jobb på Olles ännu en natt, var sjuuuukt mcyket folk faktiskt, och nu börjar alla 92:or komma ut med USCH! snälla lär er gå ut! uppför er lite för fan!!

Nu back to work,


Min baby, min kärlek   


Peace & Love

  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards