sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under mars 2010

Av sheslikextasy♥ - 29 mars 2010 15:39

 
En gång kunde jag sväva på moln av lycka

livet hade sina underbara mest otroliga stunder

glömmer aldrig hur ett leende kunde värma 

sökt vägen att gå, kände mig fri som en fjärill

du blev hindret på min väg. 



Av sheslikextasy♥ - 25 mars 2010 22:50

Va f*n hände då?  helt plötsligt utan att skriva ett ord sedan den 15, så är det sjukt många läsare ? HAA?  aja kul för er som läser, lär bli sjukt besvikna hahah. 

___________________________________________

Har världens bästa tatuering jag vill göra men den är så sjukt svår att placera. hade det ultimata men de blir bara kaos då. så får grunna lite på det. förändringar är på gång, stora och bra. -Jag ser ljuset i mörkaste mörkret- 



  


   

Av sheslikextasy♥ - 15 mars 2010 10:56

Räkningarna betalda, läkarbesök utfört planen var att träffa tini en snabbis nu sedan luncha. Men nmåste in och jobba en snabbis. ska spraya lite fjädrar. men innan dess boka tid för visning av lägenheter!! vill ha my own place now!  måste ringa banken med, och glass mannen.  


  

Av sheslikextasy♥ - 12 mars 2010 17:10

Så sjukt trött på iPhone's nu!!! och tro fasen den är helt kaputt direkt från fabrik när jag tillslut överväger att använda den. Åhh... UNDERBAR dag! UNDERBAR! 

Vad händer i helgen då? inte en aning faktiskt, o inte bryr jag mig särskillt mycket heller, känner väl mest. Que?    känns som jag vet allt man kan göra med en iPhone just nu!..... och såhär mycket jag läst från kl 18igår har jag nog inte läst på ett ANTAL år!  åhh.. CRAP! 



  

 






  


du, kunde inte bry dig mindre. 



  

Av sheslikextasy♥ - 9 mars 2010 07:36

  



  




Av sheslikextasy♥ - 8 mars 2010 11:47

  

   

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards