sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under juni 2010

Av sheslikextasy♥ - 15 juni 2010 16:02

Setffa hjälpte mig på jobbet igår, och givetvis filmade hon när vi var ute på en truckrunda. Så nu kan ni får se någon sekund av hur det ser ut på mitt jobb varje dag. Kan säga att hon lärde sig sjukt snabbt och vi var riktigt bra team tillsammans!!    Ska också nämna att jag har haft en super helg, och till och med shoppat pytte lite, lite födelsedagspresenter åt mig själv.  

Igår kväll kom mic, oskar och bus över på lite pipa och mys. skickade hem dom för att sova och givetvis gick de åt skogen. brottades med täcket några timmar sen halvsov jag lite, och klart så hittade jag inte mina nyklar idag på morgonen igen!!   MÅSTE fixa mig ett fint nyckelskåp. ska faktiskt ner på stan med gneleni nu så kanske hittar något fint o billigt. 



  

Av sheslikextasy♥ - 13 juni 2010 11:43

... de var året då Madeleine Kasia Patrycja Håkansson föddes!!


Befolkningen i sverige var: 8.527.036 människor


en liter mjölk kostade 5.49kr


en dagstidning kostade 5kr


nelson Mandela blev fri efter 27 år i fängelse


kalla kriget tog officiellt slut


tioöringen förvinner ur svenska penningsystemet


gränsen för rattonykterhet sänks till 0.2 promille


de populäraste namnen var Sara och Johan


sverige tar EM-guld i bordtennis


Sverige vinner handbols VM för första gången på 32år


tre kronor tar silver i hockey VM


TV4 premiärsändes


stora bio händelserna var Pretty Woman och Dansar med vargar


            


  


  

Av sheslikextasy♥ - 11 juni 2010 14:13

Jag vet att de är många där ute som väntar på bilder från bal/student. De kommer.  har haft lite problems med min dator där hemma, och jobbat som en gnu, där av har jag verkligen inte hunnit eller kunnat. MEN JAG KOMMER lägga upp ALLA bilder ! :) Sen får ni själva säga till om ni vill att jag ska ta bort någon det är helt OK! :) 



CIAO 

  

  

Av sheslikextasy♥ - 11 juni 2010 14:09

Ibland, även om det är svårt så är det ganska skönt att bryta isen. och även om det är något som skadat mig psykiskt så känns det mycket lättare nu. Känner mig faktiskt ganska stolt och för en gångs skulle lite bättre.   Haft en super stressig vecka, känns som de varit den värsta oturs veckan/månaden på länge!! haha, men det har ändå varit grymme! i tisdags var det hel galet, o de tackar jag för alla. och grattis än en gång alla studenter!! :) 


Nu ska jag hemåt lägga mig i ett varmt bad, sedan kommer sara och då blire planering planering ;) Något mycket spännande pågång DUDE'S!! 


    


   

Av sheslikextasy♥ - 1 juni 2010 09:26

Grattis på födelsedagen zemer, hoppas du får en super födelsedag för de är du värd! Älskar dig min solstråle <3  

 


Bild från när vi kollade på din man ;)


  

?

Av sheslikextasy♥ - 1 juni 2010 09:25








12 DAGAR KVAR !!! 

















Tidigare månad - Senare månad

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Skapa flashcards