sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av sheslikextasy♥ - 7 januari 2010 20:39

"det är som skolvalet, man vet inte vad man vill, sen pressas man av massa andra till någonting som man egentligen inte vill, fast man kan inte inse det, tillslut orkar man inte bry sig så ger man upp och låter det vara som det är.....tyvärr"


Detta sa en gammal go vän till mig en natt för många många år sedan. Kände bara att det var helt rätt att ta upp det så här igen efter ett antal år, och liksom blicka tillbaks på hur klok man egentligen var. Tro det eller ej!

 

 

  

Här är två gamla goa vänner

 på en o samma bild,

kan de bli mycket bättre <3

Av sheslikextasy♥ - 7 januari 2010 00:28

Har så "himla" många bilder från nyår så vet inte riktigt vilken jag ska lägga upp, så de får bli en på dom bästa   


  


och klart som fan är skumpaflaskan i högsta hugg ;)

 

Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 7 januari 2010 00:14

Efter ännu en lyckad kväll med S , det är ett mirakel hur vi alltid kan lyckas. helt enkelt, helt rätt. Igår var det Olles som gällde drog till A innan för att förfesta sig lite, kollade sjuka videos, juckade sönder sängar och lyssnade  skön musik. sedan var det bara att dansa satan, lagom med folk för min smak faktiskt, tror jag. Efter olles väntade äventyr som blev crazy as hell tillslut. men va fan gör de?

kunde ju inte bry min mindre.

Nu ska jag lägga mig och försöka vända tillbaks mitt dygn, har dock inte gått så bra den sista veckan alls. usch, men men man är ju bara ung en gång så varför ska man då sova bort de underbara nätterna fyllda av äventyr, lärdom, skratt, galenskaper och vafan vet jag!


bjuder på några bilder från igår (:


  

     



Peace & Love MF!

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards