sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under september 2009

***

Av sheslikextasy♥ - 30 september 2009 22:52

Jag ska visa dig att jag kan! Att min dröm ska gå i uppfyllerse att jag KAN stå på mina egna ben. Jag har försökt nu och verkligen vill ha din hjälp, kanske ett sätt att förstå varandra bättre. Men nej kritik är vad du älskar o ge, o kritik är det enda man får. Sista gången du sa något bra? minns inte......tyvärr....





än en gång vet och tror jag livet hade varit hundra gånger enklare med dig brevid, varför drog du? vad var meningen med det? fanns det ens någon mening? ge mig en anledning, snälla bara en......

Av sheslikextasy♥ - 30 september 2009 17:36




det gick SJUKT bra idag igen! och jag är nog fan ta mig bääst i världen!  =)






Av sheslikextasy♥ - 30 september 2009 17:24

Som vanligt är mitt schema fullpackat och jag hinner inte med det jag egentligen borde hinna med ^^ haha, som att blogga då. men jag drar en snabbs nu om min helg för snart börjar träningen i Teleborg så hinner inte rikgit skriva. Men som sagt min helg:

Riksträffen i Eskilstuna med himmelriket.se, begav mig kl ca4.30 till kalmar med bil för att därifrån åka med Mia ( Kalmars Distrikt chef) väl framme något sen pga. mörker och vissa djur som inte kan vänta tills man kört förbi!? Vi packar in oss i bilen och ahh jag i allfall slocknade diiirekt inte en sekund tog det. Som i princip hela vägen heeh, förlåt Mia att du fick köra hela vägen.  Framme och åt en lunch på Donken, just i bilen var det även Gabbi från Kalmar eller ah hon hade fluttat dit precis från Linköping. ( MYCKET trevligt sällskap vill jag lova!) Sedan vsar de incheckning på hotelletoch GUD VILKA MYSKO MÄNNISKOR DET FINNS! hoppas ingen tar illa upp om dom läser detta, men det var verligen speciella människor där! första intrycket man fick av vissa var inte det bästa vill jag lova, hehe. Men vi lämnade av oss våra väskor och skulle bli indelade i rum senare. Så det blev föreläsningar och visningar av de nya produkterna! woohoo^^ hur nice grejer var det inte då? sjuuukt nice! ville bara köpa allt, höhö. ahh men i allfall, sedan var Bio Herbs där och visade sina ört produkter.( inget större att göra med erotik ) och gud vilka tankar som kom upp!! han var en GRYMM säljare och jag gillade det verkligen. (kommer mer om Bio Herbs senare när jag har tid ) har i allfall börjat söka efter de jäkla Parabenerna! HATAR parabener!   ohh shit klockan börjar bli mycket *ehem. ah så nu blire ner kortat, Kvällen bestod av mat dricka, auktion, och så klart STRIPTEASE! hahaha hur kul vare ninte då ? manliga strippor! men dooock inget att egentligen hurra över än att man fick sig ett gott skratt höhö, förutom mia som har dvärg fobi haha^^  sedan var de hotellet som sa hej och ja, måste faktiskt säga att jag är sjukt glad ör att jag fick eget rum hur skönt var det inte då stooor tv en säng badrum skrivbord och allt för mig själv!!!      söndagen var det shop - to you drop, i lagret med 50% rabatt!!!! GALET må ni tro skall lägga upp bilder på vad jag fick med mig hem senare men nu MÅSTE JAG DRA !


 

CIAO!

Av sheslikextasy♥ - 28 september 2009 22:33

Meningen är väl att jag ska skriva en utförlig recenstion av helgen som varit, MEN nu är det faktiskt så att jag inte orkar det utan tänker gå och lägga mig. har Skrvit månadsrapport, räknat ihop allt ringt till värdinnor skrivit om värdinnekorten bättre, hehe.  Och lite annat pyssel som ringlista och så..... Så detta gör att klockan tickade och nu är det bara sängen som väntar på mig :) Men en recension om helgen kommer tro mig! Cool


Nu, G'night!


 

__________________________________________________

It's just what we need.......and you desierd this.


Av sheslikextasy♥ - 25 september 2009 17:53

Snart dags för home party, och kvällens värdinna är så mycket som Pescado Flört  dom är ca 7 -9 st så det blir ett lugnt party, kanske går lite snabbare så jag hinner göra något ikväll ^^ ehh så får man ine säga va. Men jag gör det lika bra ändå det lovar jag!  Ikväll är det för de som inte vet Organism 12 på Grace!!! inte för att jag gillar grace det minsta, utan för att organism ska dit!! och hur nice är inte de då.... lite i allfall eller ah rätt okej mycket.   För övrigt så har jag jobbat hela dagen eller ah fårn 7-13 men så är det alla fredagar på SMT, mån-tor 7-16 sen fredagen bara till 13 så det är nice!  Har skrivit lite på mitt blivande mästerverk höhö, men har så damn ont i huvudet så orkar inte skriva mer, men har i allafall gjort lite idag men har såååå mycket mer framför mig att göra. (:   

Inatt drar jag dessutom till Kalmar och sedan vidare till eskilstuna, meningen var att jag skulle åkt till Kalmar idag och sovit hos Cassy, hade varit sjuuukt trevligt att träffa flickan lilla. Var ju så sjukt länge sedan :( men men, ändrade planer så mamma kör mig till kalmar klockan, ahh svimma inte, 04.30 !! åhhh sjukt jobbigt! men hoppas på att sova hela vägen upp! tänker faktiskt inte köra en meter höhö! men ah va fan ska jag göra i Eskilstuna då?    Jo Riksträff så klart!!  Himmelriket har riksträff där för det är där kontoret finns, så det blir en hel helg av massa dildos, glidmedel, leksaker, och annat smått och gott. Men såklart handlar allt om sex och må bra! Skrattande  så det är där jag kommer hålla till hela helgen. Sen blire bara att jobba hela nästa vecka igen, USCH! men det är pengar.........


Nu ska jag sminka mig lite smått sedan käka sig lite, byta batteri packa alla papper och sedan ta min underbara magiska väska och rulla vidare till Ida och hennes gäng ;)


   

Foto taget av mig



CIAO <3

Av sheslikextasy♥ - 24 september 2009 21:51

Jahopp tänker inte säga mer än..................




FYYY FAN VAD    

 

 

JAG ÄR BRA !!!!

Av sheslikextasy♥ - 24 september 2009 13:42

Tabba dig inte nu madde, stå för det du vill, stå upp för dina bra idéer, kämpa för att få dom att gå i uppfyllerse!! Hoppas ni håller tummarna för mig! 

 

 

ohhh shit......Foten i munnen

Av sheslikextasy♥ - 24 september 2009 06:10

Ja då var det bara att se glad ut och äta upp, köra till moheda, börja jobba sen !!!
Det är då det gäller! ohhh herre gud!! Nu tänker jag inte skriva mer usch! 


  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards