sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av sheslikextasy♥ - 15 januari 2010 15:32

Nu drar jag och tränar lite BodyPump, själv idag, usch hata att träna själv. baby varför sviker du mig ...    Innan dess hade jag tänk att försöka hitta några snygga stövlar att ha ikväll, så ska väl åka nu och leta lite snabbt börjar träningen om en timme, och som vanligt är jag bäst i hela världen på att passa tider!! 



  


  

Av sheslikextasy♥ - 15 januari 2010 14:21

  

Av sheslikextasy♥ - 15 januari 2010 14:01

Igår kväll fick jag tillbaks delar av mitt liv. Min bror tappade ju sin iPhone i toan och mja, den dog ganska hårt. Jag @#$€£€?# min. Så igår natt kom jag på att jag kunde prova byta lite skärmar. Teknik tjejen som jag är så fixade jag detta igår kväll, assisterande av bror min som höll ficklampan så fint. och hur lätt var det inte då?? SJUKT LÄTT!! vissa funderingar finns ju nu så här i efterhand om man kanske skulle... humm ahh de tåls att fundera på.       Snart är kvällen här men innan dess blir det bodypump och djupvattenträning. drarnog en solning med. sen är jag redo för kvällen. vet inte alls hur de här skall sluta men ah... de blir väl att återse imorgon. 


 

   

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards