sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av sheslikextasy♥ - 12 januari 2010 22:04

Den vetenskapliga definitionen av känslan, eller emotionen, som den kallas i medicinsk litteratur är inte knivskarp, och skillnaderna mellan emotion, stämningsläge och drift är inte vidare definierad. Inom fysiologin brukar man dock skilja på tre typer av emotioner: Primära emotioner Brukar också kallas universella emotioner. Till dessa räknas företrädesvis känslan av att vara lycklig eller olycklig, förvåning, ilska, avsky, fruktan. Sekundära emotioner Brukar också kallas sociala emotioner. Till dessa räknas företrädesvis avundsjuka, skuldkänsla, förlägenhet, stolthet och blygsel. Bakgrundsemotioner Brukar också kallas basala emotioner. Till dessa räknas allmänna tillstånd som bland annat allmänt välbefinnande, allmän obehagskänsla, lugn eller spänning......


så många känslor så det går inte ens sortera. känslor man döljer känslor man visar känslor som inte får finnas känslor som finns i hemlighet känslor som är för starka känslor som gör ont känslor som ger dig skratt känslor som ger dig mod känslor som ger dig styrka känslor som ger dig leende känslor som ger dig tårar alla sortens känslor bra som dåliga känslor obeskrivliga känslor. ibland springer man ifrån dom snabbt stänger dom ute men i slutändan så kommer de ändå ikapp dig gömmer känslan som egentligen får dig att le slänger känslan som du vet får dig att sova hela natten hur tungt det än är...



Peace & Love





Av sheslikextasy♥ - 12 januari 2010 21:58

   Bättre sent än aldrig kände jag.

Så nu ligger dom där.

På ansiktsboken.

Bilderna som vi alla glömde fanns.

Av sheslikextasy♥ - 12 januari 2010 20:46

   Sjukt lång dag på jobbet idag må jag säga, tiden bara stod helt jäkla still, sen när man väl kommer där ifrån så går tiden dubbelt så snabbt. känner mig lurad. Åkte och hälsade på min baby, ska dit igen imorgon igen. usch känns så sjukt illa. Saknar dig baby!! Men pratade med sjuksköterskan idag och han sa att det såg någorlunda okej ut i allfall, får se vad doktorn säger imorgon.  

Igår lipade jag om att jag tröttnat på leksakerna, Charlie talade då om för mig anledningen, och faktiskt det stämmer. Det är liksom ingen utmaning för mig längre. Jag kan de där om vibratorn, Vilket glidmedel man ska och inte ska använda, vilka ämenn vilken salva innerhåller, vilket material som är skönast, vilken som når vilken G-pungt, vad som är najs i par, vad som är najs till en första gången, bla bla bla. jag kan liksom min grej nu, så det går för lätt. Utmaning ge mig utmaning!




Mig och min princess sen i fredags, 
kvällen som var planerad som lugn och harmonisk,

blev en kväll av rena motsattsen <3  




Peace & Love



Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards