sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under april 2010

Av sheslikextasy♥ - 22 april 2010 20:16


Kunde vinna mot hela världen

Men inte mot oss själva

Stod oberörda mitt i oroshärden

Och kände grundvalen själva

Peka finger åt de andra och skratta

Våra känslor kan ni aldrig fatta

Dem är alldeles för starka

Sånt högmod måste gudarna straffa








     

Av sheslikextasy♥ - 19 april 2010 18:48

24 dagar kvar, börjar packa idag! wooohoo!! kommer bli heeeel galet vill jag lova! 



Haft en hel gale nhelg, först DM där de gick bra för tjejerna, sedan en lördagkväll fylld med äventyr skratt och roligheter. hahaha Grattis sara prinsessan färdigh igen på din 20års dag!! <3<3



      


  

Av sheslikextasy♥ - 14 april 2010 22:40

Kaaaan hända att jag fick ett visst lyckorus dagen till ära! weee! efter mycket osäkerhet så känns allt ändå super nu!! mina planer är enorma och jag känner på mig att detta kommer bli SUPER!! Med en bit i taget så kommer det bli bättre än bäst!  Avslutar min kväll med myysen, och ska snart dela med mig av mitt lyckorus. wihi!!  Händer mycket just nu och som det ser ut är det bara mot de bättre. Precis vad man behöver, KAN vara vädret som gör att all lycka kommer fram! NAJS! haha,   Nu softilera och mysilera sedan jobb imorgon och meeeting!! Cash is king, pop's!!




  

Av sheslikextasy♥ - 14 april 2010 16:00

Om man intalar sig själv att saker och ting är på ett visst sätt så kanske det blir så tillslut. Livet består av chanser och det är precis de jag gör nu. Jag chansar och hoppas på att min intalerse fungerar.     Slutat jobba för idag, plocka upp bus  nu sedan ska vi åka och hälsa på Brusen, Saknar dig sjukt mycket skit unge!!   Sista träningen idag med inför DM i helgen. som för övrigt är på min prinsessas födelsedag woohoo!! 20 år blir hon o de är ju heeel galet!  kvällen kommer avslutas skedandes med Myys. Än så länge ser jag bara ljust på denna dagen, wee! 
Dock kunde budgivare nr 2 ha lagt sig så jag hade kunnat vara ännu gladare men NEJ NEJ!!!  



  
I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,





   

Av sheslikextasy♥ - 10 april 2010 17:45

Första jobbpasset avslutat, nu blir det snabb monsterstädning i mitt rum, KAN ha varit krig här när jag var på jobbet! vem har egentligen stökat ner så fruktansvärt?! Elakt!! men men de är väl bara att ta fingrarna ur.... och plocka ihop alla mina kläder. Ibland undrar jag hur mycket kläder jag egentligen har och hur mycket jag egentligen VET om att jag har hehe.      Igår var de party på hög nivå, Tina fyllde 20, med förfest på Italienska palatset och sedan Grace, Dock hatar jag verkligen grace! jag avskyr de stället! folket, musiken, lokalen, barerna, VAKTERNA! allt avskyr jag!  MEn de var goa människor jag hade runt omkring mig i allafall de tackar jag för!! ;)      Ikväll fortsätter jag mitt jobb på Oléo där det är Jim Beam Special--- !!  KOMMER BLI NÄÄÄJS!! 



  

Av sheslikextasy♥ - 7 april 2010 23:11



PS. the mansion crue, har förbokat X - antal platser till Sweet 20!!! Så watch out dude's!! 




  

Av sheslikextasy♥ - 7 april 2010 23:08

                      



   

Av sheslikextasy♥ - 7 april 2010 10:00


  


Med 37 dagar kvar till den stora smällen, så kunde vi inte tagga mer!!
I veckan släpper vi banden, som det ser ut just nu är det först till kvarn då vi är fler på listan än vad vi väntade oss!!!!

MISSA INTE DEN STORA FESTEN 15MAJ

 
De är då de händer!!! ;)

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards