sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under december 2009

Av sheslikextasy♥ - 12 december 2009 11:40

KAN vara dags att städa nu Madeleine Håkansson!
Har verkligen inte haft tid att städa, allt har bara hamnat på hög, blir lätt så när man byter arbetskläder som en annan byter strumpor, haha. Nu måste jag sätta fart för idag ska jag som sagt träffa A, och mysa dagen lång!

FÖRE


Peace & Love

  

Av sheslikextasy♥ - 11 december 2009 18:02

     

   


Nu drar jag och jobbar HEJ! (;

Av sheslikextasy♥ - 11 december 2009 17:15

Nyduschad och mysig är precis vad jag är jus nu. Men nu år de räcka med mysandet, skulle städat mitt kaosrum idag men var tvungen att stanna kvar på jobbet idag så hann inte det alls :/ får göra de imorgon på morgonen innan jag ska träffa A, som jag för den delen inte gjort på hur länge som helst!! vi ska mysa hela dagen lång, laga mat och grejer! Sedan blir det Lucia Movie Night på kvällen/natten. Me like!


Fjärde julbordet i år tar plats ikväll, ska försöka nappa åt mig ett och annat ägg ikväll hade jag tänkt. C äter ju upp alla!!!  



Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 10 december 2009 18:00

Easyline på schemat vare! :)


  

Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 10 december 2009 15:00

Hörde jag Harry Potter, jag fullkomligt älskar Harry Potter!!



Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 10 december 2009 14:25

Riktigt skön musik att lyssna på när man jobbar =)
30 Seconds to mars

 


Nu ska jag ta på mig lite kläder, packa min träningsväska och sedan ta mitt pick & pack och dra!




Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 10 december 2009 14:12


    Åhh hittar inte min USB sladd till min kamera... LIP!






Av sheslikextasy♥ - 10 december 2009 13:24

Jobbade natt igår igen, hur kul är det inte att trivas på jobbet då? Det är inte många som längtar till jobbet direkt när man går där ifrån. Älskar verkligen att jobba på Oléo, alla är som en enda stor familj. Ingenting är konstigt, allt är välkommet. Hur mycket stress det än är så är det alltid ett leende på läpparna! Även om projektet går bra så vill jag aldrig sluta jobba på Oléo, Ska jobba där till Sandra får sin dröm i uppfyllelse hahahaha.


Idag är jag ledig från SMT, men det ger ingen vila för det. har fullt upp med mitt projekt. Dock går det sakta men säkert, och de gillar jag inte riktigt. Ska snart ringa några samtal och slänga iväg lite mail. Så jukt mycket grejer som man måste fixa. Det är 100 saker mer än vad man tror.  Jag kommer inte säga vad mitt projekt är för något. Inte än på ett tag i allafall.

  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards