sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 6 december 2009

Av sheslikextasy♥ - 6 december 2009 17:12



Nu går jag helt enkelt på magkänslan,
de kan gå åt skogen,

eller så blir det bara en lättnad.

du måste chansa för att veta svaret...





Av sheslikextasy♥ - 6 december 2009 15:40

´

Klicka för att lyssna  

Av sheslikextasy♥ - 6 december 2009 14:34

Kan det ha varit rekord i baren igår på Oléo? sjuuukt vad folk var fulla, alla bråkade, knäckta näsor, idioter som polisanmälen någon som de inte vet vem det är, borttappade brickor, äckliga 50 åriga importer. och sjuuukt mycket folk. har jobbat på Oléo i ett år och 3 veckor nu och så här mycket fylla har jag aldrig sätt!  Men hur jobbiga folk än är så älskar jag Oléo jobbet, var helt slut igår efter dagen på Coretto, som inte var hälften så jobbig och stressig som oléo men ändå är det slitsamt och depprimerande gämfört med oléo.  men igår var jag inte på topp någonstanns men jag jobbade till slutet ändå.

Förkylningen är tillbaks, hostan med. har inte kunnat träna sedan tisdag... usch. och jag är heeelt utmattad i huvudet, och lika så kroppen.

Nu ska jag hitta tekannadricka en kopp och sen sova ännu mer... inte helt okej för ta heta madeleine håkansson...


  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards