sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 8 december 2009

Av sheslikextasy♥ - 8 december 2009 22:12

     

En sån här tråkig dag

 saknar man bara sena sommarkvällar!

Av sheslikextasy♥ - 8 december 2009 22:07

Hela min värld går i bitar utan min Telebooboo!
åhhh, de är så jag börjar gråta, jag kommer bryta ihop!!!


  

Av sheslikextasy♥ - 8 december 2009 17:58

Springer iväg på ett Easyline pass nu. see you later aligator ;)
  

Av sheslikextasy♥ - 8 december 2009 17:25


Innan du trycker på låten så vrider du upp volymen gaaanska högt, (skit i grannar sykon föräldrar eller vad de kan vara) bara vrid upp volymen!!
När det är riiiktigt högt(prova meden annan låt)
DÅ trycker du på play.



MAGISKT!
bästa är när man har "ploppishörlurar" och vrider upp på max!!!

Av sheslikextasy♥ - 8 december 2009 17:06

Kan inte bli en så mycket bättre dag. Whats up liksom? var det för bra med två goa dagar på rad eller. nu är det bara några timmar kvar av denna dagen men på några timmar som redan gått så har jag lyckats med en massa, ex; just nu ser min Iphone ut som en gammal datorskärm som du hoppat på men glaset i skrmen är inte sprukket utan bara bilden som är kass.... funkar utmärkt, JA VISST! men VA FAAAAN!

Träning om en timme, har verkligen ingen lust alls....har ont i mina smalben med, säkert fått inflamation eller något skulle inte förvåna mig. Träningsverk som en idiot har jag med i hela benen. bläääk på denna dagen totaly!


Peace & Love eller något....

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards