sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 7 december 2009

Av sheslikextasy♥ - 7 december 2009 23:08

Länge sedan jag kände mig så här duktig! riktigt gött! 2 superdagar i rad!! naaajs!


Vill bara lägga in en liten notis
om att Sara nu börjar blogga på sin nya blogg!

(som jag för övrigt fixat ) hihi^^

  

  


Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 7 december 2009 19:27

Terminen för gymnastiken har slutat och tagit jullov, så ikväll blir det springa runt sjön,med mig tar jag Mattson och bror min. Ska göra Pef- test samtidigt för att se om det är astma jag har som gör mig sjuk hela tiden. Så har laddat upp med en "tub" bricanyl och min Pef-mätare. Nu ska jag ta på mig mina ptroligt sköna och faktiskt riktigt snygga träningsbyxor från Ullared, sjukt värt! ångrar nu i efterhand att jag inte köpte vinjackan, tur för Nelly som gjorde det! 



Har även hittat en ny webcam
så får se om de ploppar upp lite mer bilder här ^^

 

 

Peace & Love  

Av sheslikextasy♥ - 7 december 2009 19:12

Jag chansade till max. och ska jag vara ärlig....jag är tacksam för att jag gjorde deDet var precis i rättan tid, behövde det där speciella leendet på läpparna, behövde allt till 100%! Skratt, glädjetårar, lycka, nostalgi, njutning och såå mycket mer. Kan det bli bättre, säg mig det?



Precis i rättan tid....

Peace & Love

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards