sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 19 december 2009

Av sheslikextasy♥ - 19 december 2009 20:33

Så, här har ni en bild på hur de kan se ut när man "käkar" stekbord.


  

Av sheslikextasy♥ - 19 december 2009 19:25

En stressig dag på jobbet men tiden gick ändå ganska fort. Nu har jag varit och handlat med mammsen, ikväll är det stekbord hos familjen håkansson som gäller. Kött har inhandlats, svampinjoner, tomato's, såser o så klart kyckling. Smarrigt värre. Har ni aldrig provat stekbord eller inet ens vet vad det är. Så är det ett måste! Det är typ ett varmt bord som man ställer på bordet, sen har man massa råa grejer i skålar på de vanliga bordet. plockar åt sig de man är sugen på och steker det själv på de varmabordet. Ska ta lite kort så ni fattar, haha. Det är i allfall sukt gott, och mysigt med. Kan ibland sitta i flera timmar. Någon gång har vi suttit i 4h och bara ätit och myst.


Men ikväll blir det inte så lång tid för mig. Jobbar igen vid 23, och ikväll börjar även Sara jobba på Olles! Naaajs! Ses vi där kanske?


Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 19 december 2009 10:25

...loppa. En härlig morgon må jag säga. snart börjar jag jobba men var ju så klar tvungen att kolla in vilka som anmält sig till växjös fetaste fest. Det flyter på ganaka bra för att ha lagt ut inbjudan i natt, haha. Dock har vi de som antingen inte har facebook eller som inte är vänner ÄN! Men det är pågång, så är du en av dom så var inte orolig de kommer!!

Nu måste jag rusa! Hörs när jag avslutat mitt fösta pass för dagen!

Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 19 december 2009 00:07


   Behöver jag säga mer?

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards