sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under december 2009

Av sheslikextasy♥ - 14 december 2009 20:27

Just nu.... Svenska Hjältar på kanal 4. Faktskt himla mysig gala måste jag säga. Sjukt bra att dom lyfter fram helt vanliga vardagsmänniskor som bara har gjort något egentligen självklart. Med ett sådan gala som visas för alla så man får se att vi alla kan vara en hjälte! Tårar blir det varesej man vill eller inte.


 


Peace & Love 

Av sheslikextasy♥ - 14 december 2009 16:00

Hur kul är det inte när man verkligen kan pigga upp sig gång efter gång med bara tanken och längtan efter något!? Just nu är det sjukt många bollar i luften och jag älskar det. Som den sanna tvillingen jag är. De bästa med det hela är att alla bollarna är smått hemliga än så länge. Det gör det hela ännu mer upppiggande och roligare. Sedan är det sjukt roliga grejer med! Riktigt jobbigt att inte bara kunna slänga ut sig alla bollar och bara "Catch!" haha. Slutat jobba precis så nu ska jag hem, spåna lite, skriva lite tankekartor. Älskar tankekartor, slickar fan alla tankekartor!  

 

  

 

Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 13 december 2009 22:42

 

Ps. om exakt 6 månader är jag 20!!!

 

 

Av sheslikextasy♥ - 13 december 2009 22:38

 

 

Det är något lurt på

 

gång.....

Av sheslikextasy♥ - 13 december 2009 20:00

Lucia Movie Night var naaajs! dock inte lika bra filmer som förväntat men det dör, dom visade ju snabba cash!!! så det satte pricket över i! måste dock säga att jag hade högsta mysfaktorn på hela stället !! ;)


    

Hade Gaaanska mysigt sällskap med mig  


Peace & Love



Av sheslikextasy♥ - 12 december 2009 20:17

Städa? hur fan gick de då... inga kommentarer tror jag hehe. Baka gick i allafall super, och vi lagade även entrecote och potatiskaka! suuper nice! oh lite Zumba på det!! var faktiskt himla kul, men måste säga att så svettig som hon brevid mig var, fattar jag inte hur man kunde bli på de 40 minuterna haha. och en danskväll ute med mina underbara danspartners, så tränar jag 100ggr mer än på dom 40 minuterna.

Hitta filten, hitta pjamasen, hitta mattson och hitta löpet till bion! börjar inte förrens 00, men vi ska ju förmysa lite klart!


 

Anna river lite potatis

  Superbagarna!   Ser det inte hur mysigt utsom helst?MUMMS!!  

Supermysig deg! helt gul och fin! (:


Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 12 december 2009 16:00

About Balance har idag prova på med Zumba, så jag och mamma tar med oss våra ass och drar och shakar lite! ;) mitt på ljusa dagen!

 ME LIKE!!!

Av sheslikextasy♥ - 12 december 2009 12:16

 

Jag är som jag är, när jag inte blev som jag skulle!


Nu hinner jag inte städa mer, så dra till A nu! Så ha en bra lördag!

Peace & Love

  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards