sheslikextasy  ♥

Alla inlägg under november 2009

Av sheslikextasy♥ - 12 november 2009 15:34

Music på högsta volym och mat skall lagas. Strömmen tog sitt pick och pack och drog nyss men längtade hem igen så den kom tillbak, det tackar jag för. Så som sagt fixa käk nu, paj blir det.
baaah musiken just nu...



Av sheslikextasy♥ - 12 november 2009 15:17

Av sheslikextasy♥ - 12 november 2009 11:01

Just nu spelas

Sjukt skön att ha när man jobbar Cool

Av sheslikextasy♥ - 12 november 2009 09:42

Ja dagen börjar bra, helt plötsligt bara kom jag på vart min kamera var, haha. klockrent!Flört


  

Av sheslikextasy♥ - 12 november 2009 09:21

Varit upp ett tag nu, jobbar inte på SMT idag utan idag jobbar jag hemifrån, med vad det kan jag tyvärr inte säga men det är med någo allldeles alldeles extra Cool  Hade även tänkt att träna något idag, humm får se  vad det blir. Hade världens sjukaste drömmar inatt haha, eller ah dom var mysko i allfall. Jag är ju sån som kommer ihåg mina drömmar väldigt lätt haft de från när jag var liten då jag drömde konstant mardrömmar.....men i allfalll,

 

inatt flyttade jag och martina in i en lägenhet där man gick upp för massa trappor och vår lägenhet hade nr 27, när vi kom fram var de högst upp och man gick in genom en dörr typ i taket hahaha, väl inne så hade den mamman och barnen som bodde där innan inte tagit bort alla sin grejer så de var kläder kvar o grejer, så vi kollade lite ochhittade endel snygga saker, och särskillt hittade jag massa skor! dom var i storlek 36 men jag fick på mig dom ändå, det var 2 par likdana som mina gråa hoe heels. hel knäppt var det, sedan i toan under handfatet fanns det ett stort skåp där de låg massa städgrejer från ullared.


hahahaha, fråga mig inte vad de var för jäkla dröm egentligen. Men har man 1000 saker i huvudet så blandas väl allt till en enda stor röra ?   


Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 11 november 2009 09:04

Frukost rast vare ja... idag tog jag mitt kaffe o mina kringlor och satte mig på kontoret lite. Kan bara säga att mitt huvud är på godväg för att sprängas idag... inte helt okej! har så sjukt ont i pannan så att jag bara vill stänga ögonen åhh!!    Ikväll blir det träning vid 18, sedan till Martini efterråt på en kopp te, blir bara en liten stund imed att jag jobbar imorgon med :( usch! Men men jag har jobb i allafall, och de är inte bara ett utan FYRA ;O hahah crazy MF! 

  


Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 10 november 2009 23:00

Nu är jag uppe 1H till bara för att det finns en dator jävel och så sjukt mycket jag måste göra FAKKIT! Gå och lägg dig madeleine håkansson! ......


  

Bruus fick vara med här, hej brus <3

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards