sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 25 november 2009

Av sheslikextasy♥ - 25 november 2009 21:55

Sjukt vad man egentligen litar på vem som helst, idag på jobbet kom det in en kille och såg lits smått förvirrad ut, jag gick fram lite snällt och frågade vad han sökte. Som alla andra som ser smått förvirrade ut så sökte han EA, men han satt i möte så jag frågade vad det gällde. Han sa då att det ska liga något paket på EA:s kontor. Glatt som vanligt sa jag ah men jag ska kolla, så gick och kollade lite hittade några paket och gav honom dom.   HALLÅ? det kunde varit vem som och det kunde varit vad som i dessa paket! men jag bara litade på det, han visste ju liksom att det fanns några paket på kontoret? dock ligger det 20 tuuusen paket på EA:s kontor. ....... dock i detta fall sa han när jag gav honom paketen att ahh precis dom, till Dick.   Så är det inte rätt sjukt ändå? för du litar sjukt mycket på folk bara genom första intryck. Ett till exempel som jag kom på nu, när jag tankade innan så kom det in ännu en förvirrad människa,  frågade om vägen till räppesåg, kassörskan visste inte jag visste inte men de kom in en man och sa vägen som han trodde, kvinnan log brett och sa tack nu hittar jag nog! ?! han kunde ha varit världens farligaste dåre och bara lurade henne till en plats där hon skulle bli dödad våltagen och plågad. usch! nu var jag elak, men det är ju visserligen sant. Så det är nog inte konstigt att de händer så mycket saker hela tiden.....


Peace & Love 

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards