sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 9 november 2009

Av sheslikextasy♥ - 9 november 2009 22:01


Jimmy Choo för H&M, kaaaanske vet vad jag ska göra lördag morgon *ehem

Nu G'night!

  

Av sheslikextasy♥ - 9 november 2009 20:04

Skojader bara blev ingen brainstorming utan jag ska betala lite goa räkningar istället och brainstorma senare maybe ;P haha ^^


Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 9 november 2009 19:47

Dagen; Jobb, träning, jobb jobb o lite mer jobb och nu blir det brain storming på högsta nivå serru! Väntar förväntansfullt veckan ut... Längtar satan till torsdagkväll ska jag bara säga !!



Jag vet att jag är så sjuuukt snygg mmm älskar mig själv, slickar fan alla mig!?

  

Av sheslikextasy♥ - 9 november 2009 00:30

#27 madeleine håkansson 2009-11-08 22:47:49
1; valle talar för sig själv, jag är inte han han är inte mig?! OKEJ?
2; jag tycker du har snygg kropp issa har jag aldrig sagt något om ditt utseende alls och liknande? men tydligen är det allt som räknas.
3; DOCK! så bara för att du flyttat till Sthlm så har du fått fett mycket luft i dig, och alla vet att hade du varit kvar i vxö så hade du INTE skrivit de saker du skriver osv, men men
4; jag vet att du kommer tjäna pengar på att vika ut dig, mycket möjligt
5; mycket möjligt att du tjänar pengar på din blogg med, good for you!
6; det spelar ingen roll för mig om jag gör dig berömd, jag hanna amanda ömans och ahh hela växjö blir ju berömda på köpet! =D wooohoo!!!
6; ett gott skratt för länger livet, dessa dagar har jag fått sjukt goa skratt, så det tackar jag för med.
7; avundsjuka är det sista jag har pratat om i huvudtaget och anonym är jag INTE! säger jag någotså står jag för det.
8; lägger mig i andras liv lalal,? humm vettifan men jag la 2 kommentarer på hannas FB, sedan skulle "någon" krossa mig och tycka ner mig med att säga att jag inte var söt, "såg ut" som en rötott, och var skabbig o lalal. hahahahahahahahahahah, sjuuukt kul! för vad är de förfel med rötott?`har man rött hår äre väl så de kallas ? eller? blont hår blondin? brunt hår brunett? humm vettifan asså. och mja som sagt utseende är inte allt i min värld, så trycka ner mig med att säga att jag inte skulle vara söt i dina ögon "anonym" spelar ingen som helst roll. ;D
9; som jag har förstått det så skriver man om andras utseende liv etc, så betyder det att man är avundsjuk? fattat rätt? shit asså.... skötn att veta att de finns ni som är sjukt avundsjuka på oss super skabbiga feta rötotts brunett blondin fjortisar GÖTT!!!
10; bara fortsätt för jag lider inte det minsta och jag sitter med det bredaste leendet på länge.

I lööööv it!

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards