sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 19 november 2009

Av sheslikextasy♥ - 19 november 2009 22:10

just när det började gå uppåt i kurvan så störtade det igen... knas knäppt och helt onödigt dumt.



Peace & Love


Av sheslikextasy♥ - 19 november 2009 11:16

En helt tråkig dag grå mulig blöt äcklig. Förkyld svidande hostande. Jobb jobb jobb. Det som förgyller denna dagen är dock kursen som jag går på torsdags kvällarna. Det tackar jag för. Det är jag Aif och sedan 40+ som misslyckats i sitt "förra liv" hahah. sorry dudes, men jag var tvungen Cool men hoppas ni lyckas nudå. Vissa av er har faktiskt idéer som är toppen great! Jag, A och den mystiska tanten som älskar sig själv och sin allra bästa underbara bäst på allt familj som kommer bli super rik (good for you) är dom som inte har sagt för vad dom går kursen. Och det är nog så de kommer förbi. Ligger lite på ytan med det än så länge, vissa vet andra har inte en aning. men de är så de får bli.

Och där har man ett rivsår i ögonbrynet... tackar jag för. hahah.   Sov faktiskt ganska gott inatt, kan bero på a secret call <3 haha.


Peace & Love

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards