sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 8 september 2009

Av sheslikextasy♥ - 8 september 2009 23:12

Kan inte sova har verkligen vänt på dygnet totalt och allt jag vill göra är att lyssna på alla underbara taggningslåtar!



GE MIG VÄRMEN GE MIG LEENDET GE MIG ALLT !!

Av sheslikextasy♥ - 8 september 2009 22:50

Här är lite bilde från Mallorca orkar inte lägga in alla och tyvärr har jag inte en enda bild än så länge från GG! men de kommer så fort Corre har skickat över dom Cool


Cornelia innan GG

   

Lägenheterna

  

Bror  min

                

Cornelia som rakar sina ben, men fråga mig inte hur! hahaha ^^

Mattias och Vigge som sminkar sig innan GG ?

Cornelias autograf!

BARrumständer ;)

Fråga mig ej höhö

Smileee


Av sheslikextasy♥ - 8 september 2009 21:31

Klart man införskaffade sig ett par alldeles underbara skor från Zara i Mallorca! Man måste ju bara älska dom!  Var idag hos doktorn och dom toootal pumpade mig på blod. Men jag hoppas att denna blodtömning skall leda till att jag kan ta tag i mitt liv igen träna vara pigg och glad, för att vara konstant sjuk i 5 månader så kan det vara rätt sjönt att vakna upp en dag och verkligen känna "Idag mår jag bra, utan snor utan hosta utan att ha ont någonstans" Om en vecka får jag svar så då får vi se vad farbror doktor kommer fram till Glad Måste bara säga att jag gjorde något helt galet idag med, öppnade kylskåpet och där såg de inte ljust ut, men jag tog de som fanns som var = Rödlök, Falukorv, Potatis, Cream Fresh, och stuvbitar från en gammal infryst pyttipanna där pyttipannan var slut. Så jag Tog allt kokte potatisen stekte stuvningen och falukorven och la upp allt mycket elegant höhö och kletade dit "lite" cream fresh och MASSA rödlök. Om det var gott! Gudomligt! Nu äre lite tv som gäller med två popcornätande galningar brevid mig haha ^^ Imorgon jobb usch!!! men men får se hur de ser ut efter den 24September ;)  Än så länge ser det ljust ut men man vet ju aldrig, man ska inte hoppas för mycket åldern kanske spelar roll..... =/  

Min *Underbara Sko :) <3




Aja Godnatt ska väl jag säga (:





Av sheslikextasy♥ - 8 september 2009 13:49

Kan inte säga annat än, finner inga ord för hur mycket jag älskar Mallorca mer och mer för varje år jag åker dit!!

Har haft en underbar vecka med Cornelia Mfl. och jag tackar Grabbarna Grun Beach Club som gjorde våran vecka fylld av goa skratt! Kunde nog inte bli bättre! Och vi avslutade sista kvällen klockrent! ABSOLUT sista P2:an på Grabbarna Grus sa hejdå till folket och innan dess åt vi på en väl rekomenderad restaurang Chili på Skandinaviska gatan. SÅ sjukt värt! helt underbart och inna skyhöga priser heller eller något bara helt underbart!


ska jag vara ärlig..... Jag hade lätt kunna åka tillbaks direkt. Solen - värmen - musiken - barrummet - irritationen - P2:orna - Sambucan - längtan efter kramvatten - skitsnacket -L-Y-T-H - flirt tabbar - ögongodiset !!!!! o shit det är heelt sinnes!!  men tack för denna veckan jag behövde det, och de nästan bästa av allt var att ingen kontakt med växjö alls var underbart faktiskt, förlåt hehe, men det är sanningen alla behöver vi få en paus från de vardagliga livet och nu fick jag min paus, visst saknade jag vissa gaaanska mycket men det var ändå skönt att få ligga på stranden till kl 19 på kvällen och bara känna hur bränd man är och det är de enda man måste tänka på ? fattar ni!?!?!








  


KAN vara två av de bästa partylåtarna ever!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards