sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 13 september 2009

Av sheslikextasy♥ - 13 september 2009 18:59

Nämen godagen har haft fullt upp sedan i fredags så har verkligen inte hunnit. I fredags hade jag och Martini ju vårat underbara äventyr haha, drog till Karlshamn och roade oss lite Flört  Hade en superdag! <3

Direkt hemkommen från Karlshamn drog jag till Sara och hade lite Erotik party. Lördagen väntade jobb från 11-16 sedan vidare till Tingsryd för ännu ett Erotik party mellan 17-21. inte nog med de Samira hade ju fest så efter det var de bara hem duscha snabbt och äta lite sedan vidare till lokalen. babe'n kom och mötte mig sedan festade vi loss, tack gode gud för att bellis var där. Skrattar alltid sjuuukt mycket med henne hahah ^^ <3   fick en mysig natt med min babe med sså klart :) sedan har vi idag bara degat lite och jag hade träning med barnen på eftermiddagen.  och nu sitter jag här hungrig som ett as, trött och vet att jag måste skriva in och skicka iväg beställningarna. seeeen kanske jag kan andas en sekund. hehe.  

Har nog slut på idéer om vad ja ska skriva om vill skriva om något roligt men är ju helt död så hjärnan funkar inte till 100 ;P haha.  nä nu blire som sagt beställningarna, hare gött!      



                                      

Cool



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards