sheslikextasy  ♥

Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Mentalist

Av sheslikextasy♥ - 8 september 2009 21:31

Klart man införskaffade sig ett par alldeles underbara skor från Zara i Mallorca! Man måste ju bara älska dom!  Var idag hos doktorn och dom toootal pumpade mig på blod. Men jag hoppas att denna blodtömning skall leda till att jag kan ta tag i mitt liv igen träna vara pigg och glad, för att vara konstant sjuk i 5 månader så kan det vara rätt sjönt att vakna upp en dag och verkligen känna "Idag mår jag bra, utan snor utan hosta utan att ha ont någonstans" Om en vecka får jag svar så då får vi se vad farbror doktor kommer fram till Glad Måste bara säga att jag gjorde något helt galet idag med, öppnade kylskåpet och där såg de inte ljust ut, men jag tog de som fanns som var = Rödlök, Falukorv, Potatis, Cream Fresh, och stuvbitar från en gammal infryst pyttipanna där pyttipannan var slut. Så jag Tog allt kokte potatisen stekte stuvningen och falukorven och la upp allt mycket elegant höhö och kletade dit "lite" cream fresh och MASSA rödlök. Om det var gott! Gudomligt! Nu äre lite tv som gäller med två popcornätande galningar brevid mig haha ^^ Imorgon jobb usch!!! men men får se hur de ser ut efter den 24September ;)  Än så länge ser det ljust ut men man vet ju aldrig, man ska inte hoppas för mycket åldern kanske spelar roll..... =/  

Min *Underbara Sko :) <3




Aja Godnatt ska väl jag säga (:





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheslikextasy♥ - 18 juni 2010 12:55


      Life's a bitch!             ...

Av sheslikextasy♥ - 15 juni 2010 23:13

         ...

Av sheslikextasy♥ - 15 juni 2010 16:02

Setffa hjälpte mig på jobbet igår, och givetvis filmade hon när vi var ute på en truckrunda. Så nu kan ni får se någon sekund av hur det ser ut på mitt jobb varje dag. Kan säga att hon lärde sig sjukt snabbt och vi var riktigt bra team tillsammans!! ...

Av sheslikextasy♥ - 13 juni 2010 11:43

... de var året då Madeleine Kasia Patrycja Håkansson föddes!!   Befolkningen i sverige var: 8.527.036 människor   en liter mjölk kostade 5.49kr   en dagstidning kostade 5kr   nelson Mandela blev fri efter 27 år i fängelse   kalla...

Av sheslikextasy♥ - 11 juni 2010 14:13


Jag vet att de är många där ute som väntar på bilder från bal/student. De kommer.  har haft lite problems med min dator där hemma, och jobbat som en gnu, där av har jag verkligen inte hunnit eller kunnat. MEN JAG KOMMER lägga upp ALLA bilder ! :) Sen...

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards