sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 9 september 2009

Av sheslikextasy♥ - 9 september 2009 22:13

Ska efter detta inlägg hämta min kära tandborste och låta den gnida sig lite mot mina underbart illaluktande tänder. HÖHÖ har ätit sjuuuukt mycket vitlök, men hur gott är det inte då?   tänkte på det faktiskt, allt som är RIKTIGT riktigt gott luktar oftast skit! typ Vitlök, Mögelos, Ål, Räkor något mer som du tänker på ?   Så lukten ska bort, efter det var det meningen att jag skulle gå och lägga mig men när jag sitter och kollar på kanal 5 och det är PORR på tv, eller ah inte porr så men dom visar när några svenskar spelar in en porrfilm o grejer. Då går det ju inte bara att slita sig! Skrattande   Kanske vill se min underbara att göra lista för helgen så ni får se vilken underbart lugnt helg jag kommer få!


NEJ NU MÅSTE JA SOVE KAN INTE SKRIVA ETT ORD TILL!!!!

  

Efter någon träning för ett tag sedan : )

Av sheslikextasy♥ - 9 september 2009 15:18

SLUT JOBBAT, för idag. Men nu väntar dock en kall dusch sedan Dacke (gymnastik) träning träffa alla "barnen" om man fortfarande får säga så haha, och se vad dom håller på med som sagt var ett bra tag sedan sist. Längtar sjukt mycket till imorgon så den dagen ska komma och gå så det bara kan bli freeeedag Cool för då ska jag och Martina på äventyr!! <3   Tack så mycket Julia, och ah hittade det tillslut själv men tack ändå ! 


Peace 

Av sheslikextasy♥ - 9 september 2009 09:17

Jahopp då vare 10 min kvar av frukostrasten, sitter här och äter på mina tre mackor men värkar bara få i  mig två ;S är hungrig men får inte i mig mer. Kan vara för att jag nästan druckigt lite mer än ett halvt paket nyponsoppa men ja vet inte Oskyldig  Efter jobbet indag äre direkt till träningen som gäller, ska synda mig så mycket jag kan. Har inte varit där nu på ett tag imed Home Party och Mallis.  Juste 2 inbokade H-partyn och 2 som jag bara ska glytta på. Fredag och lördag och nästa onsdag! Gött de! ;) men va fasen, då blire ju ingen dacke nästa vecka heller ÅHH :'( De är sjukt surt!!!   nu back to work!

   

Peace 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards