sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 10 september 2009

Av sheslikextasy♥ - 10 september 2009 21:42

Hej på dig ja!
Precis det är här jag håller hus och har bloggat av mig lite haha. Kände att jag var sjukt trätt på blogg.se så jag bytte så får vi se hur länge jag orkar med bloggplatsen men än så länge gillar jag det sjukt mycket mer!! 

Så välkomna till min nya lite bättre blogg *hehe Cool

  


Av sheslikextasy♥ - 10 september 2009 20:35

Jahopp då var det  bara ett antal timmar kvar till vårat äventyr! <3
Idag har jag jobbat och har siffror i hela huvudet skulle jag vilja säga haha, en i stort sätt trevlig dag faktiskt även om det har varit jobbigt. Skrattande  Idol 09 är första gången jag verkligen kollar och är intresserad! kan vara tack vare Jon (A) hahahah.  Nu skall jag packa min väska kolla mitt konto så jag är redo för mitt och Martinis äventyr imorgon och ta på mig lite rediga kleeder och liknande!  vettifan om jag har så mycket trervligt att berätta egentligen, kollar på plus nu det är rätt intressant faktiskt, det är rätt sjuka saker som dom kommer fram till! typ nu om hur mycket fettlösande medel det är i Jeans, hur sjukt är inte det då!?  Cheap Monday har 4Gånger mer kemikalier i sig än vad lagen säger. Man ska inte köra bil inte spryta för mycket hårspray eller använda för mycket el, men tvätta jeans och låta vattnet fånga upp kemikalier i jeansen de säger do minget om. Men dessa kemikalier leder till att ex Grodor kan bli från hanar till honor och missbildade fiskar och liknande sjukt. men sen är det ju de här att jag har några av mina jeans som kliar satan öven om jag tvättar dom! och nu börjar jag fatta..... det är farliga kemikalier som käkar upp min hud och ger mig utslag och klåda.  WTF?? de spelar ju ingen roll vad jeansen kostar för det värkar som desto mer antimögelmedel och det är detta som är farligt för huden! dock är miss sixty totalt godkända!!! 

Nä nu pallar ja inte skriva mer eller ah de är onödigt babbel typ haha ;P  Nu ska jag som sagt packa o fixa, så tjo på er och hare gött!!!     

 Bara tvungen att lägga in denna underbart sköna låt :) gillar den starkt och den påminner om sjukt goa minnen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards