sheslikextasy  ♥

Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Sex och må bra

Av sheslikextasy♥ - 25 september 2009 17:53

Snart dags för home party, och kvällens värdinna är så mycket som Pescado Flört  dom är ca 7 -9 st så det blir ett lugnt party, kanske går lite snabbare så jag hinner göra något ikväll ^^ ehh så får man ine säga va. Men jag gör det lika bra ändå det lovar jag!  Ikväll är det för de som inte vet Organism 12 på Grace!!! inte för att jag gillar grace det minsta, utan för att organism ska dit!! och hur nice är inte de då.... lite i allfall eller ah rätt okej mycket.   För övrigt så har jag jobbat hela dagen eller ah fårn 7-13 men så är det alla fredagar på SMT, mån-tor 7-16 sen fredagen bara till 13 så det är nice!  Har skrivit lite på mitt blivande mästerverk höhö, men har så damn ont i huvudet så orkar inte skriva mer, men har i allafall gjort lite idag men har såååå mycket mer framför mig att göra. (:   

Inatt drar jag dessutom till Kalmar och sedan vidare till eskilstuna, meningen var att jag skulle åkt till Kalmar idag och sovit hos Cassy, hade varit sjuuukt trevligt att träffa flickan lilla. Var ju så sjukt länge sedan :( men men, ändrade planer så mamma kör mig till kalmar klockan, ahh svimma inte, 04.30 !! åhhh sjukt jobbigt! men hoppas på att sova hela vägen upp! tänker faktiskt inte köra en meter höhö! men ah va fan ska jag göra i Eskilstuna då?    Jo Riksträff så klart!!  Himmelriket har riksträff där för det är där kontoret finns, så det blir en hel helg av massa dildos, glidmedel, leksaker, och annat smått och gott. Men såklart handlar allt om sex och må bra! Skrattande  så det är där jag kommer hålla till hela helgen. Sen blire bara att jobba hela nästa vecka igen, USCH! men det är pengar.........


Nu ska jag sminka mig lite smått sedan käka sig lite, byta batteri packa alla papper och sedan ta min underbara magiska väska och rulla vidare till Ida och hennes gäng ;)


   

Foto taget av mig



CIAO <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheslikextasy♥ - 18 juni 2010 12:55


      Life's a bitch!             ...

Av sheslikextasy♥ - 15 juni 2010 23:13

         ...

Av sheslikextasy♥ - 15 juni 2010 16:02

Setffa hjälpte mig på jobbet igår, och givetvis filmade hon när vi var ute på en truckrunda. Så nu kan ni får se någon sekund av hur det ser ut på mitt jobb varje dag. Kan säga att hon lärde sig sjukt snabbt och vi var riktigt bra team tillsammans!! ...

Av sheslikextasy♥ - 13 juni 2010 11:43

... de var året då Madeleine Kasia Patrycja Håkansson föddes!!   Befolkningen i sverige var: 8.527.036 människor   en liter mjölk kostade 5.49kr   en dagstidning kostade 5kr   nelson Mandela blev fri efter 27 år i fängelse   kalla...

Av sheslikextasy♥ - 11 juni 2010 14:13


Jag vet att de är många där ute som väntar på bilder från bal/student. De kommer.  har haft lite problems med min dator där hemma, och jobbat som en gnu, där av har jag verkligen inte hunnit eller kunnat. MEN JAG KOMMER lägga upp ALLA bilder ! :) Sen...

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards