sheslikextasy  ♥

Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Gymnastik <3

Av sheslikextasy♥ - 19 september 2009 20:02

Kurs kurs kurs, faktiskt mycket bättre än vad jag trodde men det är väl pga sällskapet som ger än andra tankar. Men som sagt när tomrummet kommer känns det långt inne och muren rivs. Men den byggs upp igen och ingen ser vad som finns bakom det stora leendet. . . . Det är mitt försvar och jag är jävligt bra på det!! så don't break it!  Har även märkt att Gymnastiken får mig att tappa tankarna och liksom bara fokusera på det jag gör, och det barnen gör. Visserligen har jag kommit på det förr men idag kände jag verkligen det. Sleeples night's är det i allafall, så min trötthet nu finns inte ens på skalan, men skit samma jag utnyttjar min tid så mycket jag kan.     Tacos idag som jag och Hampus fixade mumma :)  Nu ska jag ta på mig lite kläder och sedan får vi se hur denna kvällen slutar vill bara att Sara ska sluta jobbet NUUU!   ps. "myten om att madde är gymnast är spräckt" hahah skön komentar idag ^^ men jag hade sjuuuukt kul idag när jag fick leka av mig lite så ahh det blir nog att börja träna igen ska kolla läget på måndag men dock inte i Dacke.... hehe. Sorry men känner att jag inte liksom ahh, matchar in eller vad man ska säga.  Oj nu blev de mycket men ah så äre, hoppas allt är bra med dig och att du finner det som gör dig lycklig! men ha i bakhuvudet att jag finns här, ALLTID! <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheslikextasy♥ - 18 juni 2010 12:55


      Life's a bitch!             ...

Av sheslikextasy♥ - 15 juni 2010 23:13

         ...

Av sheslikextasy♥ - 15 juni 2010 16:02

Setffa hjälpte mig på jobbet igår, och givetvis filmade hon när vi var ute på en truckrunda. Så nu kan ni får se någon sekund av hur det ser ut på mitt jobb varje dag. Kan säga att hon lärde sig sjukt snabbt och vi var riktigt bra team tillsammans!! ...

Av sheslikextasy♥ - 13 juni 2010 11:43

... de var året då Madeleine Kasia Patrycja Håkansson föddes!!   Befolkningen i sverige var: 8.527.036 människor   en liter mjölk kostade 5.49kr   en dagstidning kostade 5kr   nelson Mandela blev fri efter 27 år i fängelse   kalla...

Av sheslikextasy♥ - 11 juni 2010 14:13


Jag vet att de är många där ute som väntar på bilder från bal/student. De kommer.  har haft lite problems med min dator där hemma, och jobbat som en gnu, där av har jag verkligen inte hunnit eller kunnat. MEN JAG KOMMER lägga upp ALLA bilder ! :) Sen...

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards