sheslikextasy  ♥

Inlägg publicerade under kategorin Fest ♥

Av sheslikextasy♥ - 27 november 2009 18:46

Ska lägga på lite make nu sedan drar jag och möter R o :CO, det blir att fira henne ikväll som sagt. Utgång efter maten med som det ser ut! Det är ju för tyysen dig vi firar då är det du som bestämmer kvällen!!


GRATTIS I FÖRSKOTT GULLE !!

 

  

Den vackara Amanda Regnander!

Av sheslikextasy♥ - 23 november 2009 22:03

Precis ätit en tallrik fil med russin och kanel, hur gott är det inte då! Kan nog vara det godaste som finns. Aerobics är nog dock inte min grej, dock ska jag prova de igen men med en annan "tränare" för det gör sjukt stor skillnad.


Som sagt skulle snacka helgen lite här var det meningen. Så vi börjar i Fredags, uuunderbar fredag! Planerat lång innan, en kväll med film, ostbricka, godis, och massa frukt. och så blev det, Mattson kirrade maten och jag vinet, sedan hyrde vi faktiskt 3 filmer och köpte sjukt mycket godis haha. men när vi kom hem var frågan bara, varför köpte vi godis? ingen var ju sugen.  Pratade och pratade och pratade lite till tillslut blev klockan halv tolv och vi hade fortfarande inte fått igång någon film, utan bara druckigt en jäkla massa vin och käkat en himla massa ost. Så ni kan ju tänka er lukten i Mattssons lilla rums etta haha, vi gillar'e. En i allafall suuuper mysig kväll/natt.
Detta var då min fredag. Lördagen inehöll alkohol även den, haha inte alls enligt planer men de var så det blev. B och jag hittade tequilan och började racet, mellanlandade på Oléo, och hade en gryyyyyym utekväll! dansade röven av oss rent ut sagt. Länge sedan jag hade så kul, och det tackar jag för alla inblandade! Tyst  


  

Vi var sjukt snygga och sexiga i lördags!


Peace & Love


Av sheslikextasy♥ - 4 oktober 2009 13:42

Ännu en super bra helg. summerar den kort......Fredag, Ken ring + crew't med Steff, efterfest med de två fetstilade människor. *EHEM!!!!  (kortfattat) FETASTEEEE!!

Lördag, dag på jobbet med kaos haha, en superkväll med stuvadhummer hos mig med Bus, sedan Lagerlunden där i princip hela växjö höll till! gillar't ! Oléo med för en gångs skull FOLK! o sjuukt nice de med, ni hör ju bus+mus det kan ju inte bli så mycket bättre liksom ;) <3 såå de var min summering av min helg. hur var din då?


Kommentarer som en viss flicka fick; "äru svensk, för du dansar inte som en svensk!" "du dansar som en gud, tror jag är kär i din dans" hahaahha, man gillart!

All the crazy shit I did tonight,

Those would be the best memories,

I just wanna let it go for the night,

That would be the best therapy for me.

  




Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards