sheslikextasy  ♥

Inlägg publicerade under kategorin Fest ♥

Av sheslikextasy♥ - 5 januari 2010 10:10

utgång ikväll ABSOLUT!!!



  


Av sheslikextasy♥ - 2 januari 2010 19:44

Kan nog säga att detta superspontana nyårsfirande var av högsta kvallite må jag säga!  Ska väl dra igenom min underbara nyår lite snabbt,
Nyårs mat och fixing @ my place med Sara och alla milfs och dilfs, hittade språnget till taxin, mötte aiia o jennie, hittade massa svarta, sprang skrattade och hittade festen, hittade språnget på öster, vände och hittade tolvslaget, sprutade skumpa dödade iPhones, tequila race, malibou race och en himla massa andra race! bomber och granater. Margit lånade oss hennes kärra, kick ass, haltade krockade med snöberg voltade pratade med engelsmän, hittade sängen, blev utdragna, gick milen, deckade gick milen i panik, hittade soffan fick liggsår, beställde pizza fick mer liggsår, hittade hem! 

 

Helt enkelt ett

 

 KICK ASS

 

 

NYÅR!

 


  

Av sheslikextasy♥ - 31 december 2009 16:27

 

 

 

Whaeva we do

 

 

 

tonight, we just

 

 

 

doing it for fun!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av sheslikextasy♥ - 19 december 2009 00:07


   Behöver jag säga mer?

Av sheslikextasy♥ - 17 december 2009 14:00








Hörde jag Dj Quality? ;O



Av sheslikextasy♥ - 16 december 2009 13:30

På fredag gäller det!

 Kom in från kylan och dansa dig varm till skön R&B!! Club Heaven bjuder in DIG!

 

För ynka 50 spänn och en ålder fyllda 18, är du välkommen fredagen den 18 december mellan kl. 22-02.
 

Missa inte festen!!

 


  

Av sheslikextasy♥ - 13 december 2009 22:42

 

Ps. om exakt 6 månader är jag 20!!!

 

 

Av sheslikextasy♥ - 29 november 2009 16:03

Ännu en superlyckas Oléo night igår, denna gången var det S som ägde dansgolvet med mig. Inledde kvällen hemma hos toren med GAAALEN Adventsmiddag minst sagt. hahah älskar att se mor min skratta så mycket !! (: puss på dig. Vi taggade till på mattias rum, fick dock inte igång sterion så vi förflyttade för festen till J;s rum hehe, och dääär hittade vi dunket! BOOOM! dansade loss för full hals vill jag säga. Matte kom hem, vidare till schteeek som hade förfest men var var schteek? ;O no one knows! men förfest vare. vidare till oléo, i limousine så klart!! VIP och så intog vi dansgolvet till MAX! älskar att dansa, man bara glömmer allt och blir ett med musiken! Sara och Madde på dansgolvet är ganska farligt också Mohaha!!

Nu blir det Kenesmat med familjen! :) perfekt till första advent, haha! me like!



(bilderkommer)

Peace & Love

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards