sheslikextasy  ♥

Inlägg publicerade under kategorin Fest ♥

Av sheslikextasy♥ - 20 januari 2010 14:32

Snart dags för dagens dacke träning, blev ingen vanlig träning för mig idag. istället händer de lite förutsedda saker. mer om det senare ikväll vill jag lova. Sk även skriva om gårdagens film, Avatar stod ju på listan. Men just nu ska jag bra kolla en film och för en gångs skull ta det lite lugnt. haha jag och mitt stressade liv, 



"tiden och jag, vi är goda vänner fast än mycket olika, tiden är snabb och jag är långsam.... meeen en sak har vi gemensamt, 24 timmar om dygnet är vi redo!  



Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer utan blir bara massa babbel då en kamera filmar mina fingrar som knappar på tangentbordet, och profilfilmning som jag hatar rent ut sagt. usch... men men sånt är livet. lev med det helt enkelt haha.... lalala :)  Kanske kan berätta lite om min lördag som var 100 procent mening till att bli en myslördag med sara, efter mitt homeparty i lamhult med caroline. Men vi taggade till käkade bröd med köttfärs i och sedan var det bara och köra ner till olles, haha. Dock nyktra ikväl, SPIK nyktra. Men vad spelar de för roll. Lika kul hade vi för det, om inte roligare. för nu slapp man tänka på hur man skulle komma hem, det var ju bara att sätta sig i bilen och köra hem... eller hem och hem de vet jag ju inte, men dit man skulle ;) ... På tal om köra så körde jag ett antal rundor ut till Tbg på natten där med, först min prinsessa, sedan prinsessans mamma och hennes tanter. haha hittade dom vid kanten av vägen och liksom bara plockade upp dom. 

Snart börjar jag få slut på ord, men det finns ändå ganskamycket och skriva om. Kan skriva om att jag träffade eleni i måndags första gången på 8 månader som vi faktiskt satt och pratade bara hon och jag. nu måste det bli ändring på det. innan var vi som två bär som satt ihop och sen bara klev någon på bären liksom, har inte varit ute med henne en enda gång heller, om man inte räknar när vi tog hennes första drink på lagerlunden. Så nu måste i skärpa oss båda två! efter 2timmars prat han vi knappast gå igenom 8 månader av inte ett ljud till varandra. För på 8 månader har de hänt GANSKA mycket i våra liv kan man ju säga.. 

Nu har jag absolut inga ord kvar... så nu tänker jag sluta skriva så filmkameran kan sluta filma haha ;P 


  

Jag i egen hög person, precis som jag är
inte något annorolunda

inte som någon annan

bara som mig mig och mig!  



  

Av sheslikextasy♥ - 19 januari 2010 15:58

Ett år sedan nu vi hade en underbar afterski studentfest! måste varit en av de roligaste faktiskt. Vi hade en underbar förfest @Sara's place, massa sköna brudar bara och en himla massa skratt, om jag inte minns fel så var singstar framme med?!   Saknar i allfall skolan det var dit jag ville komma... eller ah i allafall studentfesterna haha, så njut nu! ni som har studentfest på torsdag!!


  

"Cause there ain`t ain`t ain`t ain`t ain`t
`Cause there ain`t no party, like an alcoholic party"

 

  

Av sheslikextasy♥ - 15 januari 2010 14:21

  

Av sheslikextasy♥ - 13 januari 2010 20:45

    



Antagligen var jag den coolaste balbruden genom tiderna.

Ville bara poängtera de så här en onsdags kväll (: 



  

Av sheslikextasy♥ - 12 januari 2010 21:58

   Bättre sent än aldrig kände jag.

Så nu ligger dom där.

På ansiktsboken.

Bilderna som vi alla glömde fanns.

Av sheslikextasy♥ - 7 januari 2010 00:28

Har så "himla" många bilder från nyår så vet inte riktigt vilken jag ska lägga upp, så de får bli en på dom bästa   


  


och klart som fan är skumpaflaskan i högsta hugg ;)

 

Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 7 januari 2010 00:14

Efter ännu en lyckad kväll med S , det är ett mirakel hur vi alltid kan lyckas. helt enkelt, helt rätt. Igår var det Olles som gällde drog till A innan för att förfesta sig lite, kollade sjuka videos, juckade sönder sängar och lyssnade  skön musik. sedan var det bara att dansa satan, lagom med folk för min smak faktiskt, tror jag. Efter olles väntade äventyr som blev crazy as hell tillslut. men va fan gör de?

kunde ju inte bry min mindre.

Nu ska jag lägga mig och försöka vända tillbaks mitt dygn, har dock inte gått så bra den sista veckan alls. usch, men men man är ju bara ung en gång så varför ska man då sova bort de underbara nätterna fyllda av äventyr, lärdom, skratt, galenskaper och vafan vet jag!


bjuder på några bilder från igår (:


  

     



Peace & Love MF!

Av sheslikextasy♥ - 5 januari 2010 18:27

oohh fy fan, skulle bara lägga mig och kolla snatch lite softa framför en najs film liksom, jo de gick jätte bra! såg typ 5 min sen däcka ja stenhårt och detta var vid 16, grattis vaknade precis! inte ätit duschat eller något. Så nu äre bara och tagga gärnet pumpa högtalarna med fet musik och tagga gäääärnet för ikväll äre partuuu!


Se you on the dancefloor!


Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards