sheslikextasy  ♥

Inlägg publicerade under kategorin Fest ♥

Av sheslikextasy♥ - 6 april 2010 18:29

  

Påsken på olles firades stenhårt i år. Efter önskemål av The Boss och MR. Sunshine så blev min och saras outfit för både fredagen och lördagen denna. Det delades ut kondomer och påskgodis. Riktigt uppskattat !!!  Måste även säga tack till alla som verkligen visade respekte dessa två kvällar! sjukt att folk i Växjö verkligen har mer respekt när man är kanin än när man är människa.  Om inte alla förstod detta så jobbade jag och sara under dessa kvällar, så det är inget påhitt från ingenstans. 

Håll lite utkik på facebook gruppen för Oléo, det händer lite mystiska mysiga saker där med jämna mellanrum! Missa för tusan inte det!





  

Av sheslikextasy♥ - 20 februari 2010 18:12

Hemk kommen från Kalmar för en stund sedan. Fick god mat igår direkt när vi kom fram efter våran självmordsresa. Goavänner vi är, inte många som hade gett sig ut i de vädret kan jag få be o tala om! =D     Ut på palace, sjukt najs lokal!! riktigt fint! för att inte tala om folket, TWII! men men vi hade vårat lilla galna gäng haha, NAJS!. 


Från mig och Maja fick Cassy Wii spelet Just Dance, och jag kan ju säga som såhär, jag tänker införskaffa mig ett Wii, och detta spel! GALET kul! och sjukt svettigt. 



 


Lätt den bästa och roligaste låten, Afrodance me like!!



   

Av sheslikextasy♥ - 19 februari 2010 17:33


Och där drog vi till Kalmäär!

MaddeNattaThSteffaMaja


 See you when I see you! 







  

Av sheslikextasy♥ - 15 februari 2010 18:38



  

  




Av sheslikextasy♥ - 23 januari 2010 19:16

och där bar man iväg för att fira jossekosseliiin som fyller 20 jävla år idag!! sheet tiden går snabbt nu! Men kul ska vi ha !!! <3  CIAO! 

  



     

Av sheslikextasy♥ - 23 januari 2010 00:56

CHILL'N PILLI'N!!! @albertos med feeeeeeTT nice folk'S!!


Hur ser eran kväll ut då? Fett keff? okej sorry, men så är det att vara er!! HAHAHAHAHHA




 

Av sheslikextasy♥ - 22 januari 2010 20:06

Skulle bara träna kom sedan på att jag behövde nya stövlar, så skulle BARA kolla detta, men istället  kommer jag hem med 2 par skor, ett par leggins, en halsduk, EN LILLASYSTER TILL MIN STULNA ÄLSKLING! inte lika tjock och mjuk men nästan! och så ett najsigt halsband på det med, hehe. stora plånboken var visst med idag, och överallt pratar dom om årets fattigaste helg? vet inte riktigt vad dom pratar om   Nu ska jag hitta in i duschen sedan blir det till att tagga till för ikväll äre fest på gång!!! ska även tilllägga att jag ska vara med 3 av de bästa partybrudarna du kan hitta, så det KAN inte bli bättre ät bäst!





Några av dom låtar

som jag inte blir förvånad

om de kommer ur högtalarna ikväll



  

Av sheslikextasy♥ - 22 januari 2010 15:19

och DÄR var det helg. Snart drar jag mig mot medley och ännu ett pass, idag står det bodypump på listan. najs! doc ksjälv idag med... usch hatar att träna själv. Ikväll ser det helt plötsligt ut att bli lite fest gott folk. så träna och vara duktig först sen kanske inte vara allt lika duktig ikväll, men va gör de. 


 

Gillar denna videon starkt
Rihannas outfit är gaaanska najs må jag säga.

gammal och grå är den men jag gillar den fortfarande.

"gammal kärlek rostar aldrig" 



  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards