sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av sheslikextasy♥ - 30 oktober 2009 19:49

Inte så mycket roligt att skriva liksom så tänkta att då lägger jag upp lite shopping


         Gant väska i skin ! mmm  love it! ny inköpt!

Mina älskade underbart fina snygga megahöga klackskor från Zara, inköpta på mallis.



Av sheslikextasy♥ - 30 oktober 2009 16:39

Igår hade jag ordnat en lite överaskningskväll för martini, hämtade henne på flygplatsen efter jobbet sedan släppte mamma av oss på stortorget och vi begav oss bort mot palladium, men klart hade hon ingen aning om vad vi skulle göra. Men palladium var första stoppet, Pizza, Öl, Kaffe och beylis till de. När hon trodde att kvällen led mot sitt slut väntade MJ på oss, och vi skulle bara ut och gå lite snabbt för klockan sprang iväg ?! haha, sen vare bio och vi bara gick inn och satte oss hon viste fortfarande inte vilken film. men sedan avslöjade bio värden de åhhh dumma! haha ^^  men i allfall en sjukt lyckad kväll! och jag är mycket nöjd och hoppas och vet att min lilla pingla var minst lika nöjd som dessutom fick lämna plånkan hemma ;) haha   Tack för den kvällen <3


  

btw. filmen var sjukt bra!

Av sheslikextasy♥ - 30 oktober 2009 15:34

Din lilla äckliga.....jag kokar!! trooo mig jag kokar! och jag vet du är här 3ggr om dagen MINST, hittar du all din information du behöver? finner du något som gör dig fulländad, grattis! Gå och gräv ner dig, så gör du oss alla en tjänst!           Men som sagt den som skrattar bäst skrattar sist Cool


I got a 9 mm
Ready to go off any minute
So you feel it
Because of a law I had to conceal it
If you fuck around you gon make me reveal it

  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards