sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av sheslikextasy♥ - 9 oktober 2009 09:22

Japp som de låter i rubriken, stress stressad slutkörd med tuuusen bollar i luften och inte allt lika många som landar, tankar som ligger och jäser satan i mitt huvud, magen värker och det enda jag i princip gör är att jobba jobba och åter igen jobbar!  Sedan på allt detta jobb så har min dator gått och blivit sjuk, svininfluensan den svåra graden?? Får DAMPET! precis samma fucking virus jag hade förra gången och ja fatta noll! hur fan kommer det in? och nej jag har inte kollat porr (inte på den daorn) och nej jag har inte laddat ner massa skit och nej JAG FÅR INTE BORT SKITEN! åhhhhh mull var hemma igår och försökte hjälpa mig men vi kom så långt att det blev bluescreen så det  var lika lyckat som när jag gjorde det! KUK MED!  åhhh pallar verkligen inte de och de sjuka är att min "backup" har med blivit smittad av aset!  så nu får vi se om jag ska behöva betala 900spänn i timmen för att laga aset och riskera att ALLA mina filer försvinner sedan ÅR tillbaks..............


I allafall, så vill jag bara be dig dra åt helvete eller något liknande, men gör det inte för jag vill det inte.

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards