sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av sheslikextasy♥ - 13 oktober 2009 22:19


Godnatt säger jag ska gosa lite med min spikmatta i 16min idag hur gött är det inte då, älskar den! my baby love <3





Av sheslikextasy♥ - 13 oktober 2009 21:46


tåt som kommer utan att jag ber om det varför nu varför inte förut varför här varför så många så mycket du frågar varför ta en titt på dig själv ser du speglen i rummet bakom dig gå in där tänd lampan och kolla dig själv i ögonen ser du ser du vad jag ser så välkommen till min värld kolla en extra gång kisa inte utan kolla så djupt du kan så djupt att du ser ditt hjärta i ögonen........ta inte åt dig varför skulle det vara om dig det finns tusen människor på denna planet så varför skulle min hjärna koka ihop ord så här en tisdags kväll om dig det verkar väl helt onödigt när det finns flera miljoner människor där ute det kallas kärlek det kallas förälskelse det kallas idioti det kallas dumheter det kallas galenskap det kallas intyg det kallas svek det kallas hat det kallas kärlek det kallas bekymmer det kallas allt mellan himmel och helvete men jag vill kalla det klarhet




_______________________

I'mfallingevenmoreinlovewithyou
LettinggoofallI'veheldonto

Av sheslikextasy♥ - 13 oktober 2009 21:32

1000bollar i luften, och var är den där man hämtar andan, den där man kanske kan sätta sig ner,
koppla bort jobb, projekt, vännner och allt? Jag hittar inte den bollen.... hela tiden har jag saker att göra och när jag möjligtvis har klarat av den ena så hamnar det alltid en ny på listan, om det inte redan ligger något där och väntar på att bli kastad med. Vill bara ha en dag där jag inte har något att tänka på, och nej de hjälper inte att bara inte göra något, för jag sitter ju ändå och tänker på hur mycket jag har att göra.... men men vi får hoppas att det lönar sig i slut endan. 




Lifehouse<3 ibland älskar jag deras musik, texterna är de bästa.


Catch your breath
Hit the wall
Scream out loud
As you start to crawl

Av sheslikextasy♥ - 13 oktober 2009 12:33



 

 

 

 

Hoppas du skämms!

 

 

 

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards