sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av sheslikextasy♥ - 4 oktober 2009 14:18

Med ord kan jag inte beskriva, med ord kan jag inget få fram, det var lung jag klarade det fint, tänkte på allt gott, allti fint allt bra, tills då, till då mitt hjärta höll på att stanna, tills då jag inte viste om jag skulle skratta eller gråta, tills då klumpen i magen kom och halsen började svida, ville bara slå dig, slå dig med tårar ord och mest av allt slå dig tills jag inte kände någon ilska mer, var det tvunget, var det meningen, var det din plan, nu fick jag mitt svar, ett svar som jag inte ville ha ett svar som jag lagt en bön åt att inte få, ett svar som jag lovade mig själv att inte ta, hoppas du vet att jag inte klarar det mer, hoppas du vet att jag inte vill falla tillbaka mer, hoppas du vet att mitt hjärta stannar av dig, hoppas du vet att du är den som får mig att le, hoppas du vet att du fick mig att tveka,                  


'

inte på mig, utan på dig.

  

Av sheslikextasy♥ - 4 oktober 2009 13:42

Ännu en super bra helg. summerar den kort......Fredag, Ken ring + crew't med Steff, efterfest med de två fetstilade människor. *EHEM!!!!  (kortfattat) FETASTEEEE!!

Lördag, dag på jobbet med kaos haha, en superkväll med stuvadhummer hos mig med Bus, sedan Lagerlunden där i princip hela växjö höll till! gillar't ! Oléo med för en gångs skull FOLK! o sjuukt nice de med, ni hör ju bus+mus det kan ju inte bli så mycket bättre liksom ;) <3 såå de var min summering av min helg. hur var din då?


Kommentarer som en viss flicka fick; "äru svensk, för du dansar inte som en svensk!" "du dansar som en gud, tror jag är kär i din dans" hahaahha, man gillart!

All the crazy shit I did tonight,

Those would be the best memories,

I just wanna let it go for the night,

That would be the best therapy for me.

  




Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards