sheslikextasy  ♥

Inlägg publicerade under kategorin Blah Blah ♥

Av sheslikextasy♥ - 18 oktober 2009 21:46

 

 

Hoppas du vet att jag vet......

Av sheslikextasy♥ - 18 oktober 2009 21:34

Vad gör du när något verkligen är förbjudet, när tanken inte ens får finnas där....men det finns där tanken och allt runt omkring, en dröm och en vekrlighet, en dröm som inte får drömmas en dröm som borde dö... trodde den var dö, men den finns där den förbjudna känslan, känslan som det inte absolut inte får finnas. men den finns där!! varför finns den där om den är så förbjuden? är det kanske precis därför? för att den är förbjuden....vet inte men jag börjar bli orolig, för jag trodde den var död....hade nästan hoppats på det men så var inte fallet......

En sjukt gammal bild, men jag gillarn den....



  

Av sheslikextasy♥ - 18 oktober 2009 14:45

Är jag snäll? i så fall tycker jag du är riktigt elak, snäll ärliksom det ordet som har mest eller egentligen minst egenskaper. Är du snäll, så är du liksom bara snäll? nästa ord efter snäll är liksom.....elak? en människa kan vara så mycket mer än bara snäll, man kan vara unik, speciell, humoristisk, egen, våldsam, omtänksam, och en massa massa fler.....så tänk nu på ordet snäll och försök förklara det.... det enda du kommer fram till är att man är...snäll?  så när någon undrar hur man är som person är ordet snäll ett väldigt nervärderat ord och rent ut elakt sagt, det betyder antagligen att du inte känner personen i fråga eller att du inte ser dennes egenskaper. Så nästa gång någon ber dig förklara en person så skippa ordet snäll, för då kan du likaväl svara jag vet inte, känner henne/honom inte och bryr mig inte om hur han/hon är.....



Du är speciell på ditt enga lilla vis
Du hittade in till mitt hjära som bara du kan
Med ditt underbara leende får du mig att bli varm
En trygg famn hos dig och jag vill aldrig slita mig loss
Skratt som ingen annan liv som ingen annan
Kärlek som ingen annan givit mig
Hjärta som du förgyllt
Damn I miss you  

Av sheslikextasy♥ - 15 oktober 2009 22:54

 

vill bara säga en sak, det finns en familj som liksom är lite bättre än alla andra :)  Akkari<3

Av sheslikextasy♥ - 14 oktober 2009 23:31

Imorgon är jag ledig från jobbet!!!! WOOHOO! dock så har jag tusen andra grejer att göra, liite eller ah GANSKA mycket roligare grejer. så möte på Almi vid 15, och innan dess ska jag.....göra 1,2,3,4,5.......23 saker, höhö. MEN en sak är säker! jag ska sova tills jag vaknar!!!vilket lär bli vid 9 tiden kanske... men just nu har jag bara lust att krypa ner i ett stort grönt geléhallon och bara liksom försvinna för en stund.....istället hittar jag gnugget med tandborsten, spikarna i mattan, mjuka nallen och en grymmt stor jobbig säng. och förhoppningsvis en natt med sömn!

  

Av sheslikextasy♥ - 13 oktober 2009 22:19


Godnatt säger jag ska gosa lite med min spikmatta i 16min idag hur gött är det inte då, älskar den! my baby love <3





Av sheslikextasy♥ - 13 oktober 2009 21:46


tåt som kommer utan att jag ber om det varför nu varför inte förut varför här varför så många så mycket du frågar varför ta en titt på dig själv ser du speglen i rummet bakom dig gå in där tänd lampan och kolla dig själv i ögonen ser du ser du vad jag ser så välkommen till min värld kolla en extra gång kisa inte utan kolla så djupt du kan så djupt att du ser ditt hjärta i ögonen........ta inte åt dig varför skulle det vara om dig det finns tusen människor på denna planet så varför skulle min hjärna koka ihop ord så här en tisdags kväll om dig det verkar väl helt onödigt när det finns flera miljoner människor där ute det kallas kärlek det kallas förälskelse det kallas idioti det kallas dumheter det kallas galenskap det kallas intyg det kallas svek det kallas hat det kallas kärlek det kallas bekymmer det kallas allt mellan himmel och helvete men jag vill kalla det klarhet




_______________________

I'mfallingevenmoreinlovewithyou
LettinggoofallI'veheldonto

Av sheslikextasy♥ - 13 oktober 2009 12:33



 

 

 

 

Hoppas du skämms!

 

 

 

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards