sheslikextasy  ♥

Inlägg publicerade under kategorin Blah Blah ♥

Av sheslikextasy♥ - 10 november 2009 21:52

En dag av nästintill dödslängtan slutade med lite afrodance, band på simhallen och av med bandet på ca13minuter JA! bra där madde! haha. när dagen kaaanske kunde sluta lite positivt i allfall, nä då ska bandfan försvinna innan jag ens hunnit använda det ?  hahaha GRATTIS! Cool  måste i allfall säga att jag tror den spontana träningen är den bästa träningen, hann liksom näst intill inte ens reagera på att jag skulle träna så bara var de färdigt haha. och kul var det med :)  Nu blire lite make it or break it sedan hoppi säng ska ja få be och tala om, eller om vi kanske hoppar de och bara hoppar rakt i sängen humm.. får se. haha I - landsproblem JAO!

  


Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 9 november 2009 00:30

#27 madeleine håkansson 2009-11-08 22:47:49
1; valle talar för sig själv, jag är inte han han är inte mig?! OKEJ?
2; jag tycker du har snygg kropp issa har jag aldrig sagt något om ditt utseende alls och liknande? men tydligen är det allt som räknas.
3; DOCK! så bara för att du flyttat till Sthlm så har du fått fett mycket luft i dig, och alla vet att hade du varit kvar i vxö så hade du INTE skrivit de saker du skriver osv, men men
4; jag vet att du kommer tjäna pengar på att vika ut dig, mycket möjligt
5; mycket möjligt att du tjänar pengar på din blogg med, good for you!
6; det spelar ingen roll för mig om jag gör dig berömd, jag hanna amanda ömans och ahh hela växjö blir ju berömda på köpet! =D wooohoo!!!
6; ett gott skratt för länger livet, dessa dagar har jag fått sjukt goa skratt, så det tackar jag för med.
7; avundsjuka är det sista jag har pratat om i huvudtaget och anonym är jag INTE! säger jag någotså står jag för det.
8; lägger mig i andras liv lalal,? humm vettifan men jag la 2 kommentarer på hannas FB, sedan skulle "någon" krossa mig och tycka ner mig med att säga att jag inte var söt, "såg ut" som en rötott, och var skabbig o lalal. hahahahahahahahahahah, sjuuukt kul! för vad är de förfel med rötott?`har man rött hår äre väl så de kallas ? eller? blont hår blondin? brunt hår brunett? humm vettifan asså. och mja som sagt utseende är inte allt i min värld, så trycka ner mig med att säga att jag inte skulle vara söt i dina ögon "anonym" spelar ingen som helst roll. ;D
9; som jag har förstått det så skriver man om andras utseende liv etc, så betyder det att man är avundsjuk? fattat rätt? shit asså.... skötn att veta att de finns ni som är sjukt avundsjuka på oss super skabbiga feta rötotts brunett blondin fjortisar GÖTT!!!
10; bara fortsätt för jag lider inte det minsta och jag sitter med det bredaste leendet på länge.

I lööööv it!

Av sheslikextasy♥ - 8 november 2009 18:00

  
Nu tvätta bilen! i hopp om att få lite hjälp, och en trevlig pratstund kanske ?! :) <3

(detta är ett tidsinställt inlägg så provar det idag haha ^^ )

 

Wrooooom!


Av sheslikextasy♥ - 8 november 2009 13:43

Växjö varsogoda att tala ut!

Jag ger er här chansen alla ni som nu hatar mig och äcklas av mig klarar inte av att se mig och mjaa allt vad det är TALA UT! lägg en underbar kommentar, få det ur er..... MEN JUSTE !?!? ni kan ju inte visa vem ni är! för antagligen säger ni som alla andra hej när man möter er på stan? hoppsan glömde bort att ní alla är små äckliga fjollor som inte vågar stå för de ni skriver utan använder andras namn? PATETISKT!

  

Av sheslikextasy♥ - 6 november 2009 18:47

Jag har fått min dator tillbaks wooohooo! Så nu har jag jobbat gärnet och laggt in hela mitt jobb på datorn och mitt projekt med, har inget roligt att säga alls egentligen mer än tacka Alexandras paap för att han har lagt ner tid på mina synder haha (A) Ikväll då ? mjaa L-lunden? Alkohol? Nyktert? haha mjaa vi får väl se hur kvällen slutar, vi alla vet ju hur förra nyktra fredagen slutade haha^^ Goa är vi bus <3  dock har jag en sjukt jobbig, jobb dag imorgon; 11-16 coretto 19-22 H-Party 23-03 Oléo.... hehe, så kaaanske ska överleva morgondagen med? sedan är det ju personal möte/fest på söndag på Oléo. haha helg? vila? vad  är de sa du...? Cool


  

  

Av sheslikextasy♥ - 30 oktober 2009 15:34

Din lilla äckliga.....jag kokar!! trooo mig jag kokar! och jag vet du är här 3ggr om dagen MINST, hittar du all din information du behöver? finner du något som gör dig fulländad, grattis! Gå och gräv ner dig, så gör du oss alla en tjänst!           Men som sagt den som skrattar bäst skrattar sist Cool


I got a 9 mm
Ready to go off any minute
So you feel it
Because of a law I had to conceal it
If you fuck around you gon make me reveal it

  

Av sheslikextasy♥ - 26 oktober 2009 19:16

Längtar sjukt mycket efter torsdag! woohoo då händer det att Martini är min och hon lämnar sin goa plånbok hemma ;) gaaah! roligt roligt! <3 '


varför jag inte uppdaterar? kaaan vara för att jag jobbar sjukt mycket och inte har någon egen dator för tillfället.... dock vill jag bara påpeka att jag sålde Erotikprylar för ca 12 tusen i helgen (A) bara en liten notis liksom! nu färg hej......


Peace & Love

Av sheslikextasy♥ - 21 oktober 2009 17:45


The air around me still feels like a cage
So if you love me, let me go. And run away before I know.
My smile was taken long ago

I still press your letters to my lips

And cherish them in parts of me that savor every kiss
I couldn't face a life without your light
But all of that was ripped apart…

So save your breath, I will not hear. I think I made it very clear.
Is that supposed to be enough?
It took the Death of Hope to let you go
So Break Yourself Against My Stones
And Spit Your Pity In My Soul
And I Won't Listen To Your Shame
You Ran Away - You're All The Same
Angels Lie To Keep Control…
My Love Was Punished Long Ago
If You Still Care, Don't Ever Let Me go.....


Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards