sheslikextasy  ♥

Inlägg publicerade under kategorin Vardagligt ₪

Av sheslikextasy♥ - 19 februari 2010 11:17

Möte avklarat nu blir det städning på högnivå samtidigt som mitt brainstorming går på högvarv. Tvätta idag med måste få lite kläder rena till ikväll då vi drar till Kalmar för att fira Cassy!!  som fyllde 20 förra veckan. Kommer bli awesome kväll. En full bil med härliga brudar från växjö, och där nere ska vi få träffa några av hennes polare.  Se hur hon bor med. ska bli super kul. Så nu får jag sätta fart för om 7timmar åker vi.  











  

Av sheslikextasy♥ - 10 februari 2010 17:20

Om tre dagar släpper vi Dj:n till sweet 20. fy fan rent ut sagt! kommer bli så sjukt galet!! ett minne för livet. nu ska jag jobba lite med lite papperswork. slutade  precis på SMT. kommer hem och börjar med nästa. thats me! så seee you!



  

  


Av sheslikextasy♥ - 8 februari 2010 20:14

Har i princip slutat skriva som vanligt nu.  har liksom inte haft tid eller lust att sitta och skriva massa bajs. istället har jag bara lagt in precis de jag kännt för och liksom inget vettigt alls. men det är precis sådan jag är. ovettig. men det är mycket i min hjärna nu det är mycket som händer runt omkring mig. håller mig ganska instängd om dagarna hfredag/lördag är de dagar man kaaanske ser mig. känns bara bäst så nu. Just nu har jag även kanske lite förändringar på G, inom kort. vi får se.

  

Bror, min underbara bror <3<3




  


Av sheslikextasy♥ - 4 februari 2010 19:57

Varm och gosig efter ett 2h långt jakuzzibad! najs. När man väl sitter där så frågar man alltid sig själv varför man inte gör det oftare. Tända ljus, badbomber, rökelse, bubbel, iskalltvatten, peeling, ansiktsmask, skrubb, en diskret. Kopplade bort allt till och med lämnade mobilen  i mitt rum. dock ångrar jag det nu ganska hårt... men men.    Nu hade jag tänkt att kanske sätta på mig lite myskläder och sedan dra mig mot Sara. hon och henke har ju flyttat in i växjös absolut snyggaste 3a. är helt överlycklig, jag asso.. haha.   Så iväg med dig madeleine!! 


  

  

Av sheslikextasy♥ - 3 februari 2010 09:37


Överträdelse från 1 km/tim till och med 10 km/tim ............... 2000:- Överträdelse från 11 km/tim till och med 15 km/tim ............. 2400:-Överträdelse från 16 km/tim till och med 20 km/tim ............. 2800:- Överträdelse från 21 km/tim till och med 25 km/tim ............. 3200:- Överträdelse från 26 km/tim till och med 30 km/tim ............. 3600:- Överträdelse från 31 km/tim till och med 35 km/tim ............. 4000:- Överträdelse från 36 km/tim till och med 40 km/tim ............. 4000:-



FÖKT UP!!!


  




Av sheslikextasy♥ - 30 januari 2010 11:29

px; width: 515px; height: 500px;">

Vid min sida under denna dagens städning finner vi denna underbara man!! 


 


  

Av sheslikextasy♥ - 30 januari 2010 11:25

hur svårt kan det vara att hålla iordning i sitt rum? tydligen sjuuukt svårt om man heter madeleine håkansson. med en hals som brinner och en mage som jag helst hade velat slänga ut genom fönstret ska jag nu ta tummen ur r*ven och städa mitt rum!!! 



   

Av sheslikextasy♥ - 22 januari 2010 06:00

Idag är jag trött kan jag tala om.... 



  

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards