sheslikextasy  ♥

Inlägg publicerade under kategorin Music baby ♫

Av sheslikextasy♥ - 22 januari 2010 15:19

och DÄR var det helg. Snart drar jag mig mot medley och ännu ett pass, idag står det bodypump på listan. najs! doc ksjälv idag med... usch hatar att träna själv. Ikväll ser det helt plötsligt ut att bli lite fest gott folk. så träna och vara duktig först sen kanske inte vara allt lika duktig ikväll, men va gör de. 


 

Gillar denna videon starkt
Rihannas outfit är gaaanska najs må jag säga.

gammal och grå är den men jag gillar den fortfarande.

"gammal kärlek rostar aldrig" 



  

Av sheslikextasy♥ - 21 januari 2010 14:34

Galet bra! 




  

Av sheslikextasy♥ - 18 januari 2010 22:47

Kommentar till Godmorgon pop's
Hey, thank you very much for using our Video Alarm Clock!

We're glad you found a cool video that you like to use as your alarm. Thanks a lot for mentioning us :-)

Webmaster
OnlineClock.net


__________________

Tyckte faktiskt detta var ganska awesome!  haha, jag skriver ett litet fjuttigt inlägg om min ascoola väckarklocka med  den superbraiga låten mammas gata med promoe, och vad hänger? JO, dom som äger OnlineClock går in på min lilla fjommpiga blogg och kladdar dit en kommentar? måste säga de igen, AWESOME! 


Nu ska jag lägga mig, och som vanligt sätter jag på min ascoola alarmklocka och vaknar hur bra som helst imorgon, och fina tankar får jag varje morgon med. saknar lite nu faktisk, konstigt nog så gör jag faktiskt det.



        

Av sheslikextasy♥ - 11 januari 2010 09:23


I lördags natt var även första gången jag verkligen verkligen lyssnade noga på texten till denna låt, man har liksom lyssnat med halva örat, men i lördags lyssnade jag med så mycket öron jag har! Shit vilken skillnad på låt det blev, sjukt skön innan men efter natten så var det mer än en låt, en hel bok kom liksom upp framför ögonen. om du inte gjrot det än så är det sjukt värt,

stänga ögonen vrida upp och spettsa öronen.

Peace & Love  

Av sheslikextasy♥ - 5 januari 2010 02:46





Varför inte släng in lite natt musik så här mitt i natten liksom!

Av sheslikextasy♥ - 5 januari 2010 01:50

 

This song is for you!



Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards