sheslikextasy  ♥

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av sheslikextasy♥ - 17 maj 2010 17:13

Precis ätit lite mat (: Uppe med tuppen idag och började packa åt harriet hjälper henne att flytta. I samma veva som jag själv byter bostad! :)  Måste säga att jag är sjukt nöjd med min lägenhet! och den är inte ens renoverad än !!! ;O NAJS! 

Sovit här 2nätter nu, 1 utan frukost men idag lyxade jag till det, handlade för första gången mat till mitt egna place, ungsbullar ost och gurka mumms! och en massa ice tea! godaste som finns på natten och till maten . Kan fortfarande inte släppa att jag hade så sjukt kul i lördags (sweet 20!) Hoppas verkligen att alla våra gäster hade det minst lika kul! vill bara spola tillbaks och dansa loss en hel kväll till! shit de var grymmt!! ni som missade har jag inte ens ord för...phoo! 

Nu lite damsugning på G, sätta upp en lampa och sedan fortsätta hjälpa harriet att flytta sina viktigaste prylar. 

PS. det finns lite bilder från i lördags uppe på Växjöpuls. !!



   

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards