sheslikextasy  ♥

Direktlänk till inlägg 6 april 2010

" Det är som att gå till läkaren, säga att man har ont. Men inte berätta vart"

Av sheslikextasy♥ - 6 april 2010 19:19

Att en människa kan ha så förutfattade meningar om en annan, det är ganska galet när man tänker efter. Att ett hus en bil en tröja en skola ett umgänge eller ett rykte från en annan kan göra att man bygger upp en hel bild av en annan människa. Att hela denna bilden kan vara så fel är näst intill skrämmande, lite skön men ändå skrämmande. För förutfattar en människa en annan finns det fler som gör det samma. Ses på i någon annans ögon hade varit guld värt, bara för en dag, för en timme eller en sekund. Se vad dina ögon ser när dom kollar på mig, se om dom ser de jag vill att du ska se, eller om du ser det som gömmer sig långt långt inne bakom den högsta muren någonsin. Just nu är du den som vet saker som ingen annan vet. Det är galet konstigt mystiskt men ändå skönt. Du känner inte mig, jag känner inte dig, men ändå vet du saker som ingen vet. som ingen heller ska veta. de känns bra. faktiskt. 




  

 
 
Ingen bild

Sebbe

7 april 2010 01:00

Sluta sno mina taglines inte okej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheslikextasy♥ - 18 juni 2010 12:55


      Life's a bitch!             ...

Av sheslikextasy♥ - 15 juni 2010 23:13

         ...

Av sheslikextasy♥ - 15 juni 2010 16:02

Setffa hjälpte mig på jobbet igår, och givetvis filmade hon när vi var ute på en truckrunda. Så nu kan ni får se någon sekund av hur det ser ut på mitt jobb varje dag. Kan säga att hon lärde sig sjukt snabbt och vi var riktigt bra team tillsammans!! ...

Av sheslikextasy♥ - 13 juni 2010 11:43

... de var året då Madeleine Kasia Patrycja Håkansson föddes!!   Befolkningen i sverige var: 8.527.036 människor   en liter mjölk kostade 5.49kr   en dagstidning kostade 5kr   nelson Mandela blev fri efter 27 år i fängelse   kalla...

Av sheslikextasy♥ - 11 juni 2010 14:13


Jag vet att de är många där ute som väntar på bilder från bal/student. De kommer.  har haft lite problems med min dator där hemma, och jobbat som en gnu, där av har jag verkligen inte hunnit eller kunnat. MEN JAG KOMMER lägga upp ALLA bilder ! :) Sen...

Presentation

När tankar blir till ord

Gå inoch rösta SWE blogg topplistan!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Klotterplank :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards